Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal han bruke den en del på tv og ikke som håndholdt anbefaler jeg ekstra kontroller. De små funker feks til dansespill og sånt du skal bevege i hånda, men ikke så godt til "brettspill"(hva heter det?) som Pokemon Lets Go eller Mario. Man kan sette de to på et adapter så den blir stor, så vi kjøpte en ekstra når vi spiller mario kart sammen og den er digg!
Takk før tips . Tror væl han kommer ønske seg den stor og efterhvertSkal han bruke den en del på tv og ikke som håndholdt anbefaler jeg ekstra kontroller. De små funker feks til dansespill og sånt du skal bevege i hånda, men ikke så godt til "brettspill"(hva heter det?) som Pokemon Lets Go eller Mario. Man kan sette de to på et adapter så den blir stor, så vi kjøpte en ekstra når vi spiller mario kart sammen og den er digg!
Han har brukt mye de små hos venner. Så eg tror me startar der så ser med efter den store nær han ønsker seg denBarna mine likte best de små kontrollene i starten for å lære seg spillene. De var 4 og 8 da vi kjøpte. Nå spiller 5 åringen mest med den store kontrollen (kjøpte en slik stor med ledning) , mens 9 åringen og venninne liker best de små.
De spiller mest super mario spill og donkey kong.
Sikkert lurt vi kjøpte selve pakken i starten. Også har de kjøpt flere kontroller og spill etterhvertHan har brukt mye de små hos venner. Så eg tror me startar der så ser med efter den store nær han ønsker seg den