Nintendo DS spill

Ida123

Elsker forumet
Noen som har noen gode råd her?? syns det er så vanskelig å velge ut jeg![8D]

jepp, kjøp r4 brikke(eller et annet merke), last ned spill fra nett å legg på brikken [;)] brikken og minnekort koster en plass mellom 200-400. husker ikke hvor stort minnekort vi har på vår brikke, men vi har i allefall 60 spill på brikken[;)] har over 100 spill liggende
Det er billigere en et på butikken, å det er mange forskjellige spill[:)]

Hørtes kjekt ut![:D] Hvor får man lastet ned spill da? Og hvor kjøpe brikken?[:)]
Er jo forferdelig dyrt å kjøpe et og et spill ja![8|]

ORIGINAL: Ida123

Hørtes kjekt ut![:D] Hvor får man lastet ned spill da? Og hvor kjøpe brikken?[:)]
Er jo forferdelig dyrt å kjøpe et og et spill ja![8|]

spill laster du ned fra forskjellige steder, å brikken finner du på finn.no.
hvilken ds er det du skal ha da ? er forskjellige brikker til ds og dsi [:)] om du vil å ønsker det så kan jeg se om jeg får til å brenne alle spillene inn på ei plate å sende den til deg [:)] så legger du de fra plata over på datan, å så på minnebrikken [:)]

men jeg er usikker på om jeg klarer det, for har bare lagt spillene inn på minnebrikke tidligere.

Skal ha det til Nintendo dsi XL[;)] Tror jeg skal sette samboer på saken![;)] Om han ikke får det til tar jeg gjerne kontakt anngående tilbudet ditt![;)]

Takk for tips![:D]

Altså, gir dere DS til de små som snart er 4 år?

Unnskyld, men jeg synes det er og høres horribelt ut faktisk...

ORIGINAL: ~gollat~

Ehh, da lurer jeg på hvorfor det???

ORIGINAL: A.Msinmamma

Skal man ikke liksom nyte tiden med de små og lære de tingene, framfor at de skal sitte framfor en DS?

Ja, vi gir det til 4 åringen! Og har ikke dårlig samvittighet for det i det heletatt![;)] Syns faktisk det er værre å nekte jeg da...
Vi lever i 2011 der det meste er elektronisk og tekniskt. Så hvorfor skal ikke 4 åringen få ta del i den verden?
Begynne som en 7 åring (som jeg så du skrev på Generelt) er ingen fordel.
"Skal man ikke liksom nyte tiden med de små og lære de tingene"  Tro meg, det gjør vi mer enn nok[;)]
Alt med måte sier jeg[;)]

Skal man ikke liksom nyte tiden med de små og lære de tingene, framfor at de skal sitte framfor en DS?

Herregud det må være noe av det dummeste jeg har hørt[8|]
Jaja jeg går glipp av barndommen til frøkna jeg da siden hun får ds...
Å herregud jeg har faktisk ikke ord.

det er det dummeste jeg har hørt.

Henrik fikk Postman Pat spill og Mario Kart ;) begge er en stor hit! bruker peke-pinnen mest på postman pat spillet..

Jeg er faktisk enig med gollat her jeg om dette med nintendo spill og sånn. 
Kasper får ikke det. Jeg tror ikke han vet hva det er en gang jeg. 

Men hvorfor skal jeg fremme noe til han som er stillesittendes og ikke utvider horisonten hans.
Nå vet jeg knapt også hva Nintendo DS er og hvilke spill en kan få til det så dere får ta det utsagnet i sted med en klype salt, men det er sånn jeg ser på det.
Hva dere gir til barna deres er det samme for meg, men jeg behøver ikke gi det samme til min bare fordi andre gir det. Han går ikke glipp av noe elementært ved å ikke få det når en er 4 år. 

*Kula* skrev:

det er det dummeste jeg har hørt.

Er det det dummeste du har hørt at vi skal være sammen med ungene våres og lære de ting i verden? Eller forsto jeg deg feil nå...

Litt sent å svare nå, men Erik liker godt spillet New Super Mario bros
Han spiller ikke selve spillet, men minispillene.. ser at det er fint for bl.a øye-hånd koordinasjonen hans, og han begynner å bli veldig flink..

Han spiller hver dag ja. Ikke mye, selvsagt.. men gjerne mens jeg lager middag - dersom det ikke er noe han kan hjelpe til med, eller så får han spille litt på senga før han sovner.. Og før noen raser, så spiller han altså ETTER at vi har lest bok. Vi leser historie for han hver dag..

Synes spill er bedre enn TV, for han sitter ikke bare passiv og "tar i mot"..

Det er ikke enten eller.. Vi gjør mye annet sammen, men han spiller også!

Her aner ho ikke hva det er så den slags gidder vi ikke kjøpe før henne fatter interesse. Men prøvde mario selv en gang og jeg blei halvveis hekta.. vet ikke om det er noe for en 4åring, men

Back
Topp