Nintendo ds hjelp!!!

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Til ei på 4 år. Passer det? Men så finnes det jo flere forskjellige Nintendo ds i, Nintendo ds i Xl , Nintendo 2 ds, Nintendo 3 ds Xl . Så hvilken velger man da?

Mi snart 4 år klarer seg fint med nintendo dsi. Er storesøsters da. Men minsta er en racer på Mario på den. Passelig str for henne hvertfall :)

Tror jeg ville kjøpt 3DS hvis jeg skulle kjøpt nå. :) Grei størrelse, og bedre skjerm enn DSi. XL blir kanskje lite hendig for små barnehender?

Om du kjøper 3 ds, husk å skruav 3 d effekten. Er ikke anbefalt for barn under 7 år.:)

Last edited:
Om du kjøper 3 ds, husk å skru den av. Er ikke anbefalt for barn under 7 år.:)
Å skru den av?

Altså her er det uansett ikke å sitte med skjerm i Max 30-60 min pr dag

Jenta mi fikk det når hun var 4 år, hun er 6år nå. Hun har nesten ikke brukt den i hele tatt. Men det virker bare som hun ikke har noen interesse for det da?

Her i huset har vi to stk, men de blir sjelden brukt. Mer moro med ipad og iphone ettersom de har flere muligheter der. Synes det blir fryktelig dyrt med ds ettersom de bra spillene koster sykt mye :-(

Mine har vanlig ds og 3ds.
De bruker så og si aldri 3d effekte , så du kan kjøpe den vanlige. Dsi heter vel den nå

Har liten peiling på det her igrunn :P

Vår 4 åring har dsi. Han får spille på den ett par timer på søndager. Han elsker super mario og er kjempeflink.
Han får og låne 3ds' en til pappaen av og til og klarer det og helt bra (den har ikke sånne piltaster men sånn runding mam styrer med).

Hun får ikke egen iPad for å si det sånn. Vi for de hva det blir men blir isåfall uten 3D effekt

Back
Topp