Chinchilla
Forumet er livet
SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har måttet gi meg- mot slutten av Level 1 kjente jeg at skulderen min begynte å verke igjen og etter 2 dager med halvhjertet innsats på level 2 skjønte jeg at denne typen trening rett og slett ikke er bra for meg nå- har ikke lyst å skade meg mer enn nødvendig liksom[:(][:(][:(] Er så UTROLIG irriterende altså- jeg var SÅ motivert for å gjennomføre også denne gangen, men dessverre var ikke armen og skulderen min enige med meg[&:]
Beklager å måtte "let you down"- håper det går kjempefint med treningen din- you can do it!!! Gjennomførte helt alene sist jeg!
Jeg skal, når skulderen er helt fin igjen, begynne på treningssenteret rett bortenfor der jeg bor, så har ikke gitt meg med trening helt altså- må bare ta en pause akkurat nå..... teit skulder[:'(]
Sorry babe!!! Jeg prøvde virkelig..................
Beklager å måtte "let you down"- håper det går kjempefint med treningen din- you can do it!!! Gjennomførte helt alene sist jeg!
Jeg skal, når skulderen er helt fin igjen, begynne på treningssenteret rett bortenfor der jeg bor, så har ikke gitt meg med trening helt altså- må bare ta en pause akkurat nå..... teit skulder[:'(]
Sorry babe!!! Jeg prøvde virkelig..................