Nå er jeg ganske direkte mot deg, fordi jeg føler du trenger å høre det..
Du forteller at han sier at han ikke elsker deg mer, han synes dere har prøvd nok og at han ønsker å finne noen som gir han lyst til være i forholdet. Midt oppi det hele så forfører han deg, og har sex med deg[&:]
Du forteller at når han reiste første gangen så var han nesten utro, og når han kom hjem så utvekslet han meldinger med henne? Dvs en toveis kommunikasjon.. i mitt hode er faktisk det utroskap! Han forteller en annen at han har lyst på henne, og de er begge klare over at han reiser opp igjen om ikke så lenge![:'(]
Du sier at han bryter deg ned psykisk, og at ting er vanskelig!
Du synes det er godt når du tar steget ved å be han flytte, selv om det er vanskelig for deg.
Han reiser opp igjen, og du forteller at han har vært utro 3 ganger. I tillegg så sier han at det er fordi du ikke stoler på han som er grunnen!
Så istedet for å gjøre seg verdt tillitten din så forverre han det og i tillegg gir deg skylda![:@] Ut ifra forrige innlegget ditt så sier du jo mer eller mindre at han har tilstått, så hvorfor sier du at hu i kirkenes lyver nå?
Du forteller han har et alvorlig problem (hint: godis), at han sliter med en depresjon og at han spør deg om hvem som skal flytte foran ungene deres!!!
Har forstått det som at det ikke alltid har vært en dans på roser i årene før også.
Lille vennen min, dette sier jeg ikke for å være slem, men fordi jeg bryr meg!
NÅR ER DET NOK?
Han behandler deg som dritt, og helt ærlig så trur jeg dette forholdet og beskymringene som følger med er en STOR grunn til depresjonen din!
Han har brytt deg ned jo, ser du ikke det?
Og når du snakker om at ting blir vanskelig for ungene, da trur jeg ikke du tenker klart! Ungene VET at dere ikke har det bra, de HØRER at dere ikke har det bra, og de har hørt at pappa snakker om at dere ikke skal bo sammen mer!
Om dere skal fortsette å være sammen eller ikke, det kan jeg ikke blande meg oppi! MEN dere har godt av å bo hver for dere en periode.
Jeg skjønner det ikke er bare bare mtp økonomi og gjeld, men ting blir ikke bedre om han ikke får hjelp med problemet sitt.
Dere trenger tid fra hverandre, dere trenger hjelp til å bli frisk uavhengig av hverandre for nå går dere i en ond ond sirkel! Den er ikke bra for deg, for han eller for ungene!
Vil du virkelig lære ungene dine at deres forhold er normalt? Vil du at de skal ende opp i samme forholdet selv?
For det er ofte det som skjer! Vi tar etter foreldrene våre, vi har ikke sett annet og for oss er det normalt.
Nå synes jeg du skal tenke deg GODT om!