Ninajinta

*Bobbo*

Forumet er livet
Du var på forsamtale denne uka på Aleris og ser det er oppstart etter sommer'n.
Hva synes du om Aleris?

Hei!

Vi trivdes kjempe godt på Aleris og følte vi ble godt tatt i mot. Det er godt å bli tatt på alvor, til tross for at vi er veldig unge (21 og 22), nå har ikke vi møtt noe motstand på dette hos noen, men man hører jo skrekkhistorier. Vi var hos Dr. Magnus og vi opplevde han kjempe trivelig og han kom med mange morsomme kommentarer som gjorde at man slappet mye bedre av. Siden vi bor såpass langt unna (2 og en halv time) slapp sambo å levere ny særdprøve (den forrige han leverte var fra starten av Mai). Så det ble bare samtale om IVF, ultralyd av meg og samtale med sykepleier Ingrid om når jeg skal starte med spray og slikt. Alt er i skjønneste orden med meg så da blir det ICSI pga. sambos dårlige kvalitet.

Så ja, Aleris var kjempetrivelig. Nå blir det jo bare med dette ene forsøket hos dem foreløpig, mens vi venter i den offentlige køa. Men skulle vi være så uheldig at det ikke skulle gå i det offentlige kommer vi gjerne tilbake ved en senere anneldning. Men først og fremst håper vi på full klaff på dette første forsøket[;)]

Lykke til med uttak til uka!

Godt å høre at dere var fornøyd. [:)][:)][:)]
Dr.Magnus er en utrolig hyggelig mann, var også hos han på samtalen.
Men så hoppet jeg litt imellom han og Dr.Holst, så vi er fast hos Dr.Holst vi nå.
Også en utrolig hyggelig mann. Utrolig flinke begge 2.

Krysser alt for deres forsøk.

Tusen takk, er spent på Ul'en på tirsdag. Håper eggene er store nok.

Back
Topp