NINA22 HER

Nina 2barns mamma

Glad i forumet
HEI HEI JENTER, SORRY FOR DEN LANGE LANGE VEKKETIDE FRA BABYVERDEN.Men det er virkelig trafvelt å være småbarnsmamma og det å bo hos svigers gjør at jeg ikke er så mye på dataen lenger, det blir ikke tid eller anledning til det.Off har så dårlig samvittighet for ikke å ha lagt ut noe bilde enda av gulle mitt.Får det ikke til!

Hvordan har dere det da?

IRENE vis du er det hadde det vært kjekt å snakka me deg igjen,er så lenge siden:)

Hvordaner deres babyer?Sofie når hun først sovner på kvelden/natta så sover hun opptil 5-6 timer i strekk, noen ganger mindre.Mern hu er gysal orolige på dagtid og kveldene,kan kvile et par timer i strekk på dagen og.Men når hun er våken etter maten er hun fælt grinete,og ingenting hjelper.Vil liksom ikke ligge alene,ska bli holdt.Sliter litt med luft i magen,gir miniform(som jeg ikke vett om funker,men tørr ikke slutt)har nå begynt med kiroprakter,hjelper ikke.det er ganske frustrerende til tider,serlig kveldsstellet,da kan hu grine i timer i strekk med noen svslappende opphold.HVA GJØR MAN?hun sover mye,men vil hu skal være våken og,men ikke vis hu skal grine, som hun som regel gjør når hu er våken.

Her er prinsessa mi,knapt en dag gammel[:D]

her er hun 6 uker

for en skjønn liten prinsesse[:D]
å så mye hår

Hei Nina!
Så utrolig koselig å komme inn på BV i dag og se deg her!! Har savna deg masse. Og for ei nydelig tulle!!!!!!!
Er det giftermål i sikte nå snart? Var det i september??[:)]

kjempe fin prinsesse du har....[:D][:D]

Hei på deg. Ser ikke bildene du har lagt ut, har kjempelyst til å se prinsessa di.
Velkommen tilbake![:D]

Godt å høre at jeg har vært savna.Jeg beundrer dere som forsatt klarer å holde koken her inne på BV så mye også nå etter at dere har blitt småbarns forldre[:D]Men hadde nok vært litt anderledes om vi hadde hatt vårt eget hjem,blir ikke det samme å sitte på svigers pc i 3 etasje.

jeg klarer ikke å se bildene som jeg har lagt ut?Vil legge ut mer,hvordan gjør jeg?Klarer ikke å minske de nok.

Ja er bryllupsplanlegging nå,skal gifte meg 16 september,gleder meg masse,men ennda ei stund me ting å gjøre igjen.Hvordan går det med deres bebbisser?Mi er litt o\urolige for tiden,serlig på pupp nummer 2 og etter maten,sover ikke så godt på dagtid som før.Men i natt sov hu fra klokka 10 til ti på 5. så det er jo bra da.Men sko ønske hu var mer bli og fornøyd når hu var våken,vis ikke blir det te at vi busser på henne og ønsker hun sovner snart igjen. Hvordaner det med benjamin Irene?Så i et tidligere innløegg du skrev han hadde fått kolikk???kjempe kjekt å se bilder av dere,har savna deg og masse[:D]Hadde vært så kjekt å truffet på den i virkeligheten?Men om du kunne hjelpt meg med bidler så jeg fikk lagt ut?Kunne jeg sendt dem til deg på mail for eksempel?

Benjamin har nok ikke kolikk, men er plaget med mye luft.. Og så har jeg desverre gått over til morsmelkerstatning og da får han så treg mage innimellom. Må hjelpe han å lette på trykket når han skriker og har det så vondt, men for det meste så har jeg nå endelig fått en blid gutt. Det var veldig vanskelig i starten da han aldri var fornøyd etter amming og jeg satt konstant å amma. Resulterte i depresjon for meg, og jeg fant ut at jeg måtte ta et valg..alene. Helsestasjonen var og er fremdeles feriestengt, så jeg er spent på hva de sier i neste uke.

Spennende med bryllup da!! Dåp samtidig kanksje? Kommet langt på huset da?
Når det gjelder bilder så pleier jeg åpne de i paint og strekk/forskyve de ned i prosent. Blir veldig små synes jeg, men bedre enn ingenting. Kan sende deg mail på pm om du vil jeg skal hjelpe deg.[:D]

Hei hei,Benjamin høres nokså lik ut som Sofie,hun har heller ikke kolikk,men sliter med luft i magen,og er ikke serlig fornøyd etter amming, men vil heller ikke ligge lenger,hyl skriker vis jeg legger henne tilbake på neste pupp.Jeg gir morsmelk,og tillegg når noen passer henne.Har og vurdert erstatning,va resulterte i at du gjor det?Føler du han er mer blid nå?

Sofie sover mye, og er ferdig og amt etter 5-8 minnuter,vett liksom kje da om hun er mett`?Nå har ikke sofie besja siden fredag,kanskje derfor hun er litt grinete og,vært slitsom i helga hun!Mest på kvelden hun er grinete.
Hvordan er benjamin når han er våken?SOfie liker ikke å ligge å se og kose seg alene på teppet eller i lekegrinda,er utrolig selskapssyk[:D]

off depresjon er ikke kult,blei sterkt grepen av det etter hjemkomsten fra sykehuset,forferdelig,grein og spydde hele tiden,raste ned 7 kg på 4-5 dager!

Jeg følte jeg rett og slett ike kunne tilfredstill min egen unge når jeg ammet og ble bare mer og mer sliten. Hadde bare lyst til å rømme...[:(]

Men nå som jeg gir mme har jeg en helt annen unge.. blid og fornøyd som ønsker mat hver tredje-fjerde time istedetfor hver andre. Også natt da men, har blit vant.
Benjamin kan leke seg en liten stund alene, men ikke så mye lengre enn 20 minutter..

ja merker og jeg blir fortvila når hun gal gråter etter amminga og har lyst til å ende på erstatning,men hun er flink med puppen om natta og første stell om morningen,så vurderer å amme da,og gi tillegg på dagen og kveld,og amme natt og morning.Men sofie sover ofte 5-6 timer hun på natta når hun sovner,så det er deilig.SYns du det går greit å stå opp på natta å lage te erstatningen,hvordan lager du den til og hvor mye drikker han vert måltid?

Jeg lager fire flasker pr gang og setter i kjøleskapet klar for oppvarming. Da har jeg til et halvt døgn.[:)]
Drikker 60-120ml pr gang.

Lager du de klar med erstatningen oppi og hiver de bare rett i mikroen når det er mat?

Ja, men varmer i flaskevarmer helst. Tar ca 8 minutt.. 

Back
Topp