Nina1981

*StarWish*

Elsker forumet
Julibarna2014
TUSEN TAKK FOR VEEEEEEELDIG KULE SIKLESMEKKER [:)][:)][:D][:D][:D][:D]

De kom i posten i dag, og de er ENDA kulere in real life enn på bildene.
Tusen takk søte du!!! De er perfekte. Også så lurt med fleece under. Jeg er i himmelen rett og slett [:D]

klem fra meg og Isaak som får prøve dem i morgen!

Dytter denne opp!

Åhh...så bra at du likte de. Veldig kjekt med fleece under...tar laaaang tid før de blir våte under!!

Godt å høre at de kom fram!!

Jepp, allerede brukt [:D] Han har den ene på seg på et av bildene på facebook!

Jeg er allerede avhengig av dem.. vil ikke ha sånne som man får kjøpt i butikken jeg nå. Legger inn fast bestilling hos deg [:D] hehe

Den svarte og hvite som Isaak hadde på seg i går var kjempe kul! Du er kjempe flink Nina![:D][:D][:D]

Herlig å høre...kjekkasen kledde den forresten veldig godt[:D] Men han kler vel alt han der!!

Takk bolline!!

ORIGINAL: Nina 1981

Herlig å høre...kjekkasen kledde den forresten veldig godt[:D] Men han kler vel alt han der!!

Takk bolline!!

Søte du! Takk for det!! [:D][:D] Og jeg mener det: si fra om du får ånden over deg og føler for å produsere fler. Betaler gjerne litt mer, for disse var virkelig verdt det!

Forresten, de merkelappene du har på, hvor er de kjøpt??

Bare å si i fra Tonje...Jeg får ofte ånden over meg jeg[:)] Men kanskje greit å vente til jeg har litt mer utvalg i stoff? Kjedelig med samme trykk på alle sammen liksom[8D] Kjøper litt stoff innimellom, og det blir jo alltid noe til overs.

Merkelappene har jeg kjøpt på http://minanamnband.se/ Må jo merke det jeg lager[:D]

Back
Topp