NINA Her - hei jenter

Nina 2barns mamma

Glad i forumet
Hei jenter.
Beklage den brå "vekk fra babyverden" tiden fra meg. Men har var  sykemeldt fra jobb tirsadg og mandag, elendig i ribbeina,rygg og sliten.Så såg jeg Chris hadde fortelt om den mindre kjekke opplevelsen til sykehuset,men heldigvis at alt var bra.Men har lite fostervann då(det fant de ut på ul på sukehuset) så det var kje så bra,merker jeg går og gnager og tenker litt på det.Sko ønske de kunne ta meg inn t ny kontroll for sjekk av dette.Spurte om det var nok vann te at hu kunne ver der i 6 uker te,å da var det njaaaa,så tenker litt på det!!!Men fra mandag av skal jeg være 30% sykemeldt,slutter halv 2 hver dag,skal bli deilig[:D]Pga av lite fostervann,dårlige ribbeine som jeg fikk vite står utoverbøyd på høyre side på sykehus kontrollen så må jeg ta det med ro,jobbe mindre og ikke farte rundt på alt.Slappe av å tenke på litla mi.Og det skal jeg virkelig gjøre resten nå.

Stor takk til alle sammen for at dere tenker på meg og er her for meg.Setter kjempe pris på det. Det varmer,godt å ha dere[:D]

Hei Nina!

Godt å ha deg tilbake her! Må jo være godt å ha fått sjekket ut litt. Skjønner at du tenker litt på det med fostervannet, men de ville vel sagt i fra om det var et stort problem. Så får du prøve å slappe godt av nå da [:)]

Klem fra meg

Hei Nina!

Du må nok bremse ned litt nå ja, så godt du har fått sykemelding.
Må tenke på helsa di og litl-piå![:)]

De vil sikkert sjekke deg nøye hver gang du er til kontroll nå, så hvis du fremdeles ikke vokser noe særlig så blir det vel ny UL. Det ble ihvertfall sagt til meg. Det med fostervann kan nok kanskje regulere seg hvis du tar det mer mer ro. De produseres jo stadigvekk nytt vann, så ikke bekymre deg for mye..[;)]

ORIGINAL: Irene29

Hei Nina!

Du må nok bremse ned litt nå ja, så godt du har fått sykemelding.
Må tenke på helsa di og litl-piå![:)]

De vil sikkert sjekke deg nøye hver gang du er til kontroll nå, så hvis du fremdeles ikke vokser noe særlig så blir det vel ny UL. Det ble ihvertfall sagt til meg. Det med fostervann kan nok kanskje regulere seg hvis du tar det mer mer ro. De produseres jo stadigvekk nytt vann, så ikke bekymre deg for mye..[;)]

signerer den jeg...
ta vare på deg selv å jenta di Nina[:D]

ORIGINAL: Emilie3

du må ta vare på deg selv nina! bare slappe av og nyte livet [;)]
lykke til!

signerer denne jeg også!! [:D]

lykke til!

Signerer[:)]

GOD BEDRING OG PASS GODT PÅ DEG SELV OG DIN LILLE BABYGIRL, NINA!
 MASSE KLEMMER FRA MEG!![:D][:D]

lykke til!

signerer

ORIGINAL: lalina

lykke til!

signerer

Signerer jeg også...håper du snart er tilbake her hos oss 

Godt å se at du er tilbake Nina[;)]

Det er ikke så stpr aktivitet her på babyverden i helgene ser jeg. jeg har hatt en fin helg så langt med nydelig vær, og skal snart til et vennepar og grille.Har 3 uker igjen på jobb nå,og skal jobbe 8 - 13.30 det skal bli deilig å trappe ned litt ja.

Ja hvordan går det med deg Irene og veksten av babyen,var kje du og på UL kontroll for det?Ja jeg skal te legen på torsdag igjen, gleder meg til det[:D]

takk for god støtte alle,dere er toppen[:D]

Ja, jeg er fremdeles under oppfølging og må inn igjen på ny UL om det ikke blir mer vekst. Men jeg er ikke bekymret for han viste seg å være så og si gjennomsnittvekt i uke 31 (ca 1700 gram). Fødselsvekt (på termin 28. juni) er satt til 3500 gram. Fikk forresten ikke time hos jordmor før 19. mai, men så lenge jeg kjenner liv og røre i magen så går det nok bra.
Er fremdeles standhaftig på 57 kg (+10) og ei livvidje på 90 cm. Utrolig nok etter så mange bursdagsfester! [:)]

Back
Topp