nille e FARLI!!!!

summer82

Forumet er livet
HERREGUD nille e faaaarli altså[:D] va på moa idag, å sa t venninna mi: ikke la me kjøpe scrappeting, men lille lure me rota me inn på nille å der hadde dei fått inn masse masse masse nytt scrappeting så der endte e m å handla masse ting idag igjen, når skal e rekke bruke alt da?????[:D] hihi... e sa t ho i disken at dei måtte ikke bestille inn mer for da måtte e slutte kommme dit hehe, andre som he samme problem eller?[:)]

her kommer bilde av shoppinga mi[:D]

chipboard diverse bokstaver og tags ene sida       andre sida av den kosta 20kr per pakke

andre pakker med chipboard ene siden...            andre sida med chipboard

peel off stickers med glitter 20kr stk                 peel off stickers 13 kr

peel off stickers med glitter 20kr                     peel off stickers 13 kr

baby peel off stickers 13 kr                           peel off stickers den i midten med glitter resten vanlig

6 pkn glitterark med kinategn 30kr                   glitterark 6 pkn 30kr

glitterark 6 pkn med bryllupstema 30kr               limputer runde 15kr

så her rota e bort 500kr hehe. hysj da[:D]

Har ikke samme erfaringen med nille her i byen, syntes utvalget er heller labert, men med scrappeting? Å jada, er som en rus å handle[:D]

HVa kjøpte du forresten?

Jeg er helt ustoppelig for tiden.... bestiller i hytt og pine på nettet, og er innom panduro og andre hobby butikker så snart jeg er i byen.... blir snart ruinert[&:] tror jeg må finne meg en annen hobby!

ORIGINAL: Smulen

Har ikke samme erfaringen med nille her i byen, syntes utvalget er heller labert, men med scrappeting? Å jada, er som en rus å handle[:D]

legg ut bilde av shoppingen da! virker som om din nille butikk har mer enn der jeg handler..

uff var også å blakket meg på nille i dag, kjøpte enormt masse papir, å ble jo over 200kr bare der inne, var også på hobby butikk og bok og papir og handla, så alt i alt grovt regnet brukte jeg nok over 500 kr i dag [&:] men hysj det får ikke gubben vite, for vi har ikke råd til mat nå..... [:o]

er ikke så begesitret for Nille akkurat nei, men Unik Hobby derimot.....[:D] Der legger jeg stadig igjen mengder av penger ja...også papirloftet og papir ihjertet og bikuben...og...og...og...[:D]

ORIGINAL: Lotten

er ikke så begesitret for Nille akkurat nei, men Unik Hobby derimot.....[:D] Der legger jeg stadig igjen mengder av penger ja...også papirloftet og papir ihjertet og bikuben...og...og...og...[:D]

Samme her...[&o]

Ja har kjøpt litt på nille ja. Men i dag var jeg på Familieminner i Spjelkavika og la igjen noen hundrelapper. Har bygd meg opp et bra lager hjemme nå, gjenstår å bruke det[:D]

da he e lagt inn bilde, skremmende kor masse penga e brukte,...

dagosi kjenne t den at man shoppa for mye å ikke tør si d t mannen hehe. men hysj skal ikke si noe[:D]

Her var det mye fint ja[:)] Slikt utvalg har ikke min Nillebutikk[:(]

ORIGINAL: ¤Lotte¤

Her var det mye fint ja[:)] Slikt utvalg har ikke min Nillebutikk[:(]

Ikke mine heller [:(][:(][:(]

dere må ta dere en tur hit da[:D] dei hadde utroli mye no inne, skummelt altså[:D]

sjelden jeg handler scrappestæsj på nille,,,men fikk lyst på et par av disse her ja....
var det på det som før het amfi du handlet??? eller borte på den andre...?[8|]
skal en tur dit idag

ORIGINAL: Mylady
Gosh, du handla mer enn meg[:D]
De hadde ikke det du har på de øverste bildene på nille i Tromsø[8|] De var stilige[8|][;)] 

Så alt på bildene på nille ved nerstranda i går hvertfall.

ORIGINAL: Sommermamma =)

sjelden jeg handler scrappestæsj på nille,,,men fikk lyst på et par av disse her ja....
var det på det som før het amfi du handlet??? eller borte på den andre...?[8|]
skal en tur dit idag
-

nille på stormoa he nesten ingenting men den på gamle amfi he masse, dei e veldi flinke bestille inn nytt hele tida så da får man allti nye ting der å ganske rimelige syns e i forhold t scrappebutikker[:D] 

helt enig i at Nille er farlig nå om dagen ja...har alt brukt 300kr på d nye som har kommet inn, og VET jeg må dit flere runder.. var sååå utroolig nydelige de nye arkene altså!!

ORIGINAL: Niceday

helt enig i at Nille er farlig nå om dagen ja...har alt brukt 300kr på d nye som har kommet inn, og VET jeg må dit flere runder.. var sååå utroolig nydelige de nye arkene altså!!

regna m d va dei seks pakningarka du tenkte på m glitter på da? dei va iallfall utroli fine[:D] vært å shoppa mange ganga dei arka no[:D]

ORIGINAL: Trønderpia * SAS *

legg ut bilde av shoppingen da! virker som om din nille butikk har mer enn der jeg handler..

wow! enormt kule ting du handla da! Nillebutikken der hadde jammen godt utvalg!!

Back
Topp