Nikotinslutt

Jeg, men har dessverre ikke noen råd som jeg kan gi deg :shy: :joyful:
 
Jeg driver å slutter med snus.. det er tøft! :meh: Trapper ned gjør jeg.. :bored: lykke til! Vi klarer det:gen014
 
Sluttet på en dag. Følte meg så syk en uke. abstinenser .. går bra nå. Men kan ikke si at jeg har ikke lyst..
Var gravid to ganger før. Og så fort ble ferdig ammet.. så begynte på nytt..:bored:
 
Sluttet samme dag som egguttak med snus. Har lyst på men det går fint mtp at det er for den lille ;-) Gjorde det samme da jeg ventet nr 1, sluttet på dagen da jeg oppdaget at jeg var gravid. Det var ikke planlagt da så fikk ikke slutta før det skjedde den gangen.
 
Driver og slutter med snus.. tror ikke jeg klarer og legge den bort før etter helga .. ikm på fredag og i tilfelle det er kjemisk igjen (selv om jeg ikke tror det denne gangen ) ,men er nede i to om dagen av mildeste typen, så har jo redusert kraftig .. hjelper også at jeg er gør kvalm:hungover:
 
Slutta så og si på dagen jeg fant ut at jeg var gravid, tok noen få dagene etterpå men tok de ut igjen rett etterpå, fikk så dårlig samvittighet.. skal sies at jeg ikke hadde det særlig lett de første dagene:bag: tente i bånn for ingenting:facepalm: har ikke rørt snus på snart 3 uker nå:)
 
Sluttet med en gang jeg fikk positiv test.
Har ikke samvittighet til å snuse når jeg vet at det ikke er bra.
Gikk fra 1 boks om dagen til 0 :wtf:

Samme som deg. Sluttet når jeg mistenkte gravid i romjulen. :happy:
Snuste 1 boks for dagen også.!

Vi kommer til å bli rik nå! :D
Luktet på snus i helgen, og jeg brakk meg!:wtf:
 
Sluttet der og da når jeg testet positivt fredag før nyttårsaften. Hadde 3 dager tidligere kommet hjem fra julefeiring i Sverige, og hadde virkelig hamstret opp, både i Sverige og på båten hjem med både snus og alkohyler, rødt, hvitt og brusende, så det var jo vel anvendte penger... :shifty:
 
Jeg fikk positiv test 8 dpo og sluttet på dagen. Men skal ikke påstå at det var lett! Kjente de fysiske abstinensene i mange dager, og hjelper ikke at mannen snuser... Nå har kvalmen "heldigvis" kommet og snus er det siste jeg kunne tenkt meg om jeg så kunne... ønsker deg lykke til! Du klarer det ♡
 
Back
Topp