nikotinslutt (Ny tråd)

julina

Betatt av forumet
Hvordan går det med dere? Jeg heier på dere alle!! :)

Jeg har selv klart og slutta. Men kjenner fortsatt sug. Kroppen min savner ikke nikotin eller tobakk, MEN det er hodet mitt som TROR kroppen savner det. Har ikke tenkt å la meg lure :)

Hadde min siste snus samme dag som jeg testa positivt (rundt 26.februar). Etter det har jeg snusa litt nikotinfri snus, bare for å slippe å sprekke. Samboeren min trodde jeg slutta i fjor sommer :oops: Så jeg har bare med å skjerpe meg :oops:

Kommer ALDRI til å begynne med noe sånn dritt igjen. Ikke bare ser det grusomt ut, men det er svindyrt.
Det er noen Marc Jacobs vesker ila ett år ;)

Så flink du er :) Bra jobba.
Går kjempebra her også, vært uten snus siden 17 februar og det går overaskende bra :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Jeg blir kvalm av snus og røyk. Så her går det supert. ^^ har ingen planer om å begynne å snuse igjen. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjempebra jobb :)
Eg har vært røykfri i 5veke idag :P
Kjenne suget kjeme av og t, men har ikkje problem med å ignorera da.
Kjempestolt :P

Har trappet ned røyken over lang tid. Jeg kutta røyken ut på jobben, så gradvis mindre og mindre sigaretter helt til jula.... Da røyket jeg masse, så jeg bestemte meg for å slutte helt etter nyttår. Jeg slutta helt 3. januar i år og har vært gravid siden 8. Januar.. Veldig godt timet!
Var veeeeeeldig tungt første uken, nesten like ille andre uken. Så roet det seg litt etterhvert. Har fortsatt lyst på røyk av og til når jeg ser folk koser seg med sigg ute i sola, men har ikke det vanlige suget som før, så dette går bra. Det fine med å være gravid å ikke skal røyke er at man heller ikke kan drikke alkohol slik at man mister impulskontrollen. Så drikker man litt mindre kaffe også, som jeg igjennom forbinder med en sigarett. Har røyket i 14 av mine 28 år, så dette er et fint tidspunkt å slutte på! Håper jeg klarer å være røykfri etter graviditeten også. Samboeren min slutta samtidig, og det er en enorm støtte! Hadde han fortsatt røyket, så hadde det vært veldig lett å knabbe en sigg og smugdampe...

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er 8 uker røykfri på fredag!! Jeg syns første uka var tøff, men fant en sånn hefte med minikurs for gravide som skulle slutte å røyke, og etter å ha lest den ble det bare lettere. Ikke f*** om jeg ønsker større risiko for krybbedød når vi endelig har klart dette og gjennomført svangerskap/fødsel :-P Alle disse negative faktorene for meg og fosteret gjorde valget veldig lett. Og "heldigvis" kom kvalmen å hjalp meg:-P takler ikke lukta eller røykskyene:-D kjenner jeg savner å holde en røyk, og pausene man tok på jobben på sånne dager som i dag. Sol og røyk på våren er fantastisk, men det er sol og frisk luft og :-D

Vært røykfri i siden jeg fikk pos test, ca 19 februar :) blir kvalm av røyk nå, så går veeeldig bra. Røyka ca 10-15 om dagen :) er så glad for å bli kvitt den dritten :)

Sent from my IPhone 5C :)

jeg har vært snusfri i 11 dager :) syns det går overraskende bra men kjenner jeg har dager hvor abstinensene merkes men viktigste er å holde seg unna uansett hvor lysst en har på :)

Det sluttet og røyke januar 2011 pga graviditet, har ikke tatt et trekk siden, men de siste dagene har jeg virkelig gått å drømt om å ta en røyk! Selv om jeg er veldig kvalm!! Håper suget snart går over!

Har vært snusfri siden rundt eggløsning, og det er 10-11 uker siden nå :) Brukte nikotinfri (Onico) noen dager i overgangen og syntes det var til stor hjelp!

Har fortsatt lyst på innimellom, men merkelig nok ikke etter måltid som var da snusen var best. Men i noen situasjoner tar jeg meg i å ha skikkelig lyst på.

Jeg er ikke like flink til å holde meg unna kaffe og cola, men alkohol og tobakk holder jeg meg helt unna.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp