Nikotinfri snus

Kka

Elsker forumet
Februarlykke 2022❄️
Var ikke rutinert nokk til å slutte å snuse før positiv test :facepalm: Så da står jeg i det i dette øyeblikk.. har egentlig klart dette veldig fint med de to forrige (ja, hvorfor begynne igjen??), men nå hater jeg onico, noen som vet om annen nikotinfri snus man kan bruke under svangerskapet? Er ikke glad i disse mint snusene, lakris og original fungerer greit. Kickup original står at man ikke skal bruke under svangerskapet…

Haha, kjenner meg igjen! :hilarious: Har du prøvd XQS (original)?
Nei, står at den og inneholder ginseng og ikke skal brukes av gravide :confused: De stapper det vist i alt, men om anbefalinga om å ikke bruke det i graviditet kun er pga manglende grunnlag for å si at det går bra, kan jo være

Au da! Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det! Jeg hadde tenkt å bestille den:wideyed:
Hva med Qvitt Original??

Den også :facepalm: og det er vel alle jeg har funnet :yuck:

Da gir jeg opp:hilarious: eneste andre jeg vet om er noen jeg har sett i Sverige, men er vel kanskje ikke helt et alternativ å reise dit nå?:wtf: Si gjerne ifra om du finner noe annet som kan kjøpes eller bestilles her!:D

Da gir jeg opp:hilarious: eneste andre jeg vet om er noen jeg har sett i Sverige, men er vel kanskje ikke helt et alternativ å reise dit nå?:wtf: Si gjerne ifra om du finner noe annet som kan kjøpes eller bestilles her!:D
Det skal jeg gjøre :) Sverige blir litt langt for min del, bor i Stavanger :hilarious:

Svenske Prillan nikotonfri fra snuslageret.no. Trenger da ikke reise til Sverige for å handle når vi har Internett ;);)

Svenske Prillan nikotonfri fra snuslageret.no. Trenger da ikke reise til Sverige for å handle når vi har Internett ;);)
Nei, det var helt sant :hilarious: hjernen har slutta å fungere, usikker på om det skylles graviditet eller mangel på nikotin, men tror mest på sistnevnte :yuck: Takk! Den skal jeg sjekke :D

Jeg bruker kick up! Den smaker som epok, og gir lett svie under leppen! Jeg også haaater onico.

den finnes med både mint og «original» smak

Vedlegg

• BD2B75F3-5478-473A-8505-E92FBEC9DF89.jpeg
    BD2B75F3-5478-473A-8505-E92FBEC9DF89.jpeg
    696 KB · Visninger: 10
Meeen, dette forstår jeg ikke? 250kr for en boks? Hvor mye inneholder en boks? Å hvordan fungerer det? :hilarious:

Denne også inneholder ginseng og er ikke anbefalt å bruke for gravide :(

vel, så hysterisk er jeg ikke. Hvis du leser på relis.no finner du at svaret på spørsmål om ginseng at det mangler dokumentasjon om bruk på gravide. Det er funnet èn eneste rapport om gravide og ginseng med uheldig resultat på fosteret MEN det var uvisst om dette var pga ginseng eller ikke.

Så små mengder som er av ginseng i en liten snus klarer jeg ikke å få for meg at er farlig når man leser grunnene til at dette ikke er «anbefalt», som dessuten kommer fra det svenske legemiddelverket og det norske «henger seg på» uten tilstrekkelig forskning.

dere vet, alt er farlig når man overdriver noe

legger ved et skjermbilde fra Relis.no

Vedlegg

• A7333640-0449-44D0-A3F5-0D27C61F3932.png
    A7333640-0449-44D0-A3F5-0D27C61F3932.png
    731 KB · Visninger: 7
  • 89E4C161-0D42-49CC-AEFC-B0135960D01A.jpeg
    89E4C161-0D42-49CC-AEFC-B0135960D01A.jpeg
    851,6 KB · Visninger: 6
Last edited:
vel, så hysterisk er jeg ikke. Hvis du leser på relis.no finner du at svaret på spørsmål om ginseng at det mangler dokumentasjon om bruk på gravide. Det er funnet èn eneste rapport om gravide og ginseng med uheldig resultat på fosteret MEN det var uvisst om dette var pga ginseng eller ikke.

Så små mengder som er av ginseng i en liten snus klarer jeg ikke å få for meg at er farlig når man leser grunnene til at dette ikke er «anbefalt», som dessuten kommer fra det svenske legemiddelverket og det norske «henger seg på» uten tilstrekkelig forskning.

dere vet, alt er farlig når man overdriver noe

legger ved et skjermbilde fra Relis.no
Ja, hadde ikke satt meg inn i det selv, men tenkte gjerne det var noe sånt som var grunnen. Alt er farlig for gravide fordi det er mye det ikke foreligger forskning på. Men da kan jeg iallefal ha en boks kickup innimellom, så kan jeg bruke onico nåe jeg klarer :hilarious:

Ja, hadde ikke satt meg inn i det selv, men tenkte gjerne det var noe sånt som var grunnen. Alt er farlig for gravide fordi det er mye det ikke foreligger forskning på. Men da kan jeg iallefal ha en boks kickup innimellom, så kan jeg bruke onico nåe jeg klarer :hilarious:

helt riktig! Jeg tenker at så lenge man bruker sunn fornuft så går dette her helt fint ❤️❤️

Neida, går fint an å bestille mye forskjellig! Men er noen de har hatt i butikk der som ikke finnes på nett (hvertfall ikke som jeg har funnet:p). Men sånn er det vel med det meste, at det er litt bedre utvalg over grensa:meh:

Back
Topp