Nikotin

LivetsHemmelighet

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2022
Rekner med det er ikke bare jeg som har brukt nikotin en stund.
Så hvordan går det med dere andre som har lagt den på hylla? :)

selv la jeg den vekk med engang testen luste positiv for 2 dager siden, har ikke rørt nikotin siden, men måtte kjøpe meg nikotinfri snus. Men «heldigvis» blir jeg raskt kvalm så den Onico mint smaker som en blanding med tannkrem og tyggis :hungover: så forhåpentligvis ila 1 uke går jeg uten snusboks på meg (har sluttet før og så blir runde 3)
 
Jeg røyker eller snuser ikke, men jeg må si det står stor respekt av å klare å slutte sånn cold turkey ❤️ Lykke til!
 
Jeg la også snusen på hyllen med en gang jeg fikk positiv test, har snust siden jeg var 16 år. ( 32 år nå) onico orginal funker fint som en erstatter, er litt små kvalm om dagen så den nikotin frie snusen frister ikke like mye lenger:hilarious: litt deilig å være snus fri :D
 
Har snust i 10 år, men sluttet på dagen når jeg får positiv test, å har klart meg fint uten snus i alle 3 svangerskapene så regner med det går fint denne gangen også :)

Men når ammingen er ferdig så er jeg svaaaak, da er det påan igjen:banghead::angelic:
 
Røyker ikke og snuser ikke selv, men heier på dere som klarer å slutte ❤
 
Bra jobba:dance011
jeg brukte ikke snus men Oliver Twist, men ble såååå kvalm av det. Så her sluttet jeg før jeg rakk å trappe ned eller tenke noe særlig på det.
 
Slutta med dagen etter at jeg fikk positiv test. Det er nå 3 uker siden.. var kjempe vanskelig den første uken , og vurderte nikotin fri snus men etter ett raskt google søk viste det seg at det heller ikke var så lurt da den ble sammenlignet med energidrikk osv..

Nå er ikke savnet like stort.. kun når jeg ser at mannen tar en snus, men han prøver å ikke gjøre det foran meg
 
Slutta med dagen etter at jeg fikk positiv test. Det er nå 3 uker siden.. var kjempe vanskelig den første uken , og vurderte nikotin fri snus men etter ett raskt google søk viste det seg at det heller ikke var så lurt da den ble sammenlignet med energidrikk osv..

Nå er ikke savnet like stort.. kun når jeg ser at mannen tar en snus, men han prøver å ikke gjøre det foran meg

Til info; Onico er uten koffein, mens kick up er med koffein som sikkert er sammenlignet med energi drink.
 
Sluttet også med snus på dagen! Samboer sluttet heldigvis også som støtte, ellers hadde det nok blitt tøft. Gått overraskende bra, og i går var klokken plutselig 18 når jeg innså at jeg ikke hadde tatt en eneste Onico heller. Er også en festrøyker, og har skikkelige cravings på et trekk av og til, men klarer selvfølgelig å holde meg langt unna.. Men merkelig at jeg har mer lyst på en sigg enn en snus, når jeg røyker veeeeldig mye mindre enn jeg snuser.
 
Klapp på skuldra til oss alle :woot: flinke vi er :D


Sluttet også med snus på dagen! Samboer sluttet heldigvis også som støtte, ellers hadde det nok blitt tøft. Gått overraskende bra, og i går var klokken plutselig 18 når jeg innså at jeg ikke hadde tatt en eneste Onico heller. Er også en festrøyker, og har skikkelige cravings på et trekk av og til, men klarer selvfølgelig å holde meg langt unna.. Men merkelig at jeg har mer lyst på en sigg enn en snus, når jeg røyker veeeeldig mye mindre enn jeg snuser.

samboer sluttet ikke, han både damper og snuser :rolleyes: men det går fint for min del da :joyful:
 
Back
Topp