Nikotin fri snus

Meliz

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Jeg har ikke hatt snus siden jeg fant utav at jeg var gravid , men sliter veldig nå og har veldig lyst på , så lurte på om noen vet om nikotin fri snus er farlig for lille spiren ? :)
 
Det skal ikke Være det, er nikotinen som er skadelig for fosteret. Jeg måtte slutte å snuse i mitt forrige svangerskap , virkelig ikke lett menn så verdt det !:)
 
Ja det vill jeg tro :) du kan jo forhøre deg neste gang du er hos lege bare for å Være 100% sikker :)
 
Onico nikotinfri snus feks den med lakrissmak kan trygt brukes.. Det svir litt i leppa ;) men er ikke noe farlig.
Vurderte selv å kjøpe det da jeg er veldig irritabel for tiden kjenner jeg ved å ha kuttet så mange vaner så fort :p blir mye sjokolade for å kompensere :D
 
Leste en artikkel om onico, å det er på tur til å bli bannlyst virker det som. Gir store tannskader over kort tid :/ tror ikke det finnes noen lettvindt måte å bli kvitt avhengigheten på dessverre, uten å kompensere med et nytt problem :/
 
Jaa, skader sikker tennene like mye som vanlig snus.. Bare at det ikke er nikotin i det som ikke går til fosteret :) men man burde såklart tenke på tennene også :D
 
Quick blir brukt i utlandet for å slutte. Er et bra produkt, med akk igjenn er den ikke heldig for gravide pga stor dose av grønn te og ginseng
 
Har ikke hørt om det merket men onico original inneholder ikke koffeinfri hvertfall :)
Enig i at man skal styre unna koffein også.. Drikker koffeinfri kaffe nå også.. Det er faktisk mye verre enn å kutte snusen synes jeg ;) men såå verdt det selvfølgelig ❤️❤️
 
Det var mest nå i begynnelsen jeg tenkte på bare som en overgang når det virkelig er ille :) har lest det med tennene ,men er mest det med nikotinet jeg tenkte på at det ikke gir skade til lille frøet :)
 
Det var mest nå i begynnelsen jeg tenkte på bare som en overgang når det virkelig er ille :) har lest det med tennene ,men er mest det med nikotinet jeg tenkte på at det ikke gir skade til lille frøet :)
Ja samme her! Tar ingen risiko for å skade lille frø :)
 
Har stor forståelse for dette nikotinstyret da jeg selv har samme store teite problemet, er så ergelig at jeg i det hele tatt startet med røyken. Ønsker dere lykke til stå på, det blir alltid ille før det blir bedre så hold ut
 
Har sluttet flere ganger i en måned her og der :p men alltid begynt igjen. Denne gangen skal jeg slutte, for godt! Må uansett være over 1 år uten og jeg ønsker å være et godt forbilde for barna mine og i tillegg snuser eller røyker ikke kjæresten! Så har all grunn til å slutte :)
Skulle bare ønske man ikke ble så humørsyk av å slutte da :( :p
 
Uff , er ikke noe gøy med den nikotinen :/ stress uten like !
 
Har bestemt meg for at denne gangen skal jeg virkelig slutte , bruker jo masse unødvendig penger på det også :p ja ønsker jeg aldri begynte , bare elendighet med det :(
 
Back
Topp