Nikki

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Har dere hatt en fin dag idag også eller??

Gratulerer med overstått dåp[:D]

Hei du!

Vi har hatt en flott dåp! Takk for at du spør,koselig!

Vi satt og ned på kirke benken og isabell gulpet ut hele kjolen og sløyfen,bra start[8D] Vi tørket som gale..
så var hun trøtt,trøtt overstrøtt...jallet så høyt som bare det.. skreik det meste av tiden oppe med fronten der,presten måtte snakke høyere og høyere[8D]

nesten resten av tiden satt jeg med bell på puppen på bakrommet... hun var ikke sulten, men jeg blei smokken[8D]
slutten var det ut i bilsete og hun pratet og skravlet og var på godlag[:D]

ellers gikk alt knirkefritt og hun var en blid og fornøyd jente! fikk såååå masse flott...

nå burde jeg rydde til kr.sand jentene kommer i morgen, men jeg er helt punktert[:D]

ORIGINAL: *Nikki*

Hei du!

Vi har hatt en flott dåp! Takk for at du spør,koselig!

Vi satt og ned på kirke benken og isabell gulpet ut hele kjolen og sløyfen,bra start[8D] Vi tørket som gale..
så var hun trøtt,trøtt overstrøtt...jallet så høyt som bare det.. skreik det meste av tiden oppe med fronten der,presten måtte snakke høyere og høyere[8D]

nesten resten av tiden satt jeg med bell på puppen på bakrommet... hun var ikke sulten, men jeg blei smokken[8D]
slutten var det ut i bilsete og hun pratet og skravlet og var på godlag[:D]

ellers gikk alt knirkefritt og hun var en blid og fornøyd jente! fikk såååå masse flott...

nå burde jeg rydde til kr.sand jentene kommer i morgen, men jeg er helt punktert[:D]

hehehe det er jenta si det[;)]

Men så bra at dere fikk en goood dag, skjønner godt du er sliten!!! hehe[;)]

ORIGINAL: frøken Andersen*

Gratulerer så mye med overstått dåp [:)]
Håper dagen ble vellykket og fin! :D

har vært en flott dag! deilig når det er over og alle var så fornøyde.
kan ikke klage da!=)

hun var jo stup trøtt og ikke klar for noe kirke fjas og synging fra presten og menigheten[8D][:D]

jeg og vic lå i senga og sang ukedagene klokken 04 natt til i dag.. hun hadde vondt i halsen og var ikke i form.. når klokken ringte klokken 07.00, da hadde jeg enda ikke sovnet... er det mulig liksom....
jaja,sove kan jeg gjøre på gamleheimen[;)]

Back
Topp