Juliejr Forumet er livet 1 Aug 2010 #1 Du er jo 30 uker på vei allerede! Synes du nettopp sto fram som gravid jeg [8|] Håper tida går like fort neste gang jeg blir gravid som det har gjort for dere andre [:D]
Du er jo 30 uker på vei allerede! Synes du nettopp sto fram som gravid jeg [8|] Håper tida går like fort neste gang jeg blir gravid som det har gjort for dere andre [:D]
Å *ÅsLe* Gift med forumet 2 Aug 2010 #2 Hurra!! Grattis med 30 uker... I magen er ei lita snuppe til [;)]
G Gjest Guest 2 Aug 2010 #3 Blir så spennende... Gleder meg til bildet tikker inn på tlf min [:D] [:D]
V *Vipsen* Gift med forumet 2 Aug 2010 #4 Skal si det går unna her ja! Så moro! [:D][:D] Har en følelse at du har en liten jente i magen jeg, men neimen ikke godt å si. Blir spennende å høre når den tid kommer.
Skal si det går unna her ja! Så moro! [:D][:D] Har en følelse at du har en liten jente i magen jeg, men neimen ikke godt å si. Blir spennende å høre når den tid kommer.
B Blue_Angel Flørter med forumet 2 Aug 2010 #5 ORIGINAL: lilla79 Åj . .Gratulerer!!!Tipper ei jente jeg[:)][:)]