nikken magnetisme..

koglu

Forelsket i forumet
noen som har noe erfaring med bruk av magneter til hjelp med diverse problemer??

Muskelsmerter. Søvnproblemer.. Energimangel ol

Nei, det har jeg ikke hørt om. Jeg har derimot arbeidet i et rom med sterk magnetfelt, uten å merke at energien stømmet på [8|] [:D] Tror ikke magnetisme kan hjelpe på dette. Forstår ikke hvorfor i så fall. Hvor har du hørt om dette? Er det vitenskapelig belegg for å påstå noe slikt?

ja, det er det. Foretatt mange kliniske undersøkelser om emnet. Og det bevist å ha en positiv effekt, virkning. Kroppen balanseres energimessig og skal være veldig fine produkter. Derfor jeg lurte på om noen hadde 1.hånds kjennskap til saken[:D]

Det er ett sånt kontor i nærheten av jobben til mannen min.

Han sier de ikke er rekti navla noen av de. Ei som jobber i nærheten av der han jobber, hadde hatt dype samtaler med de, og hun var skremt... Hehe.

Det hørtes jo ikke spesielt lovende ut da...[:-][:-]

Noen andre...??????

farmor sov en periode på nikken madrass, men nikken pute og dyne..
hun var hos spesialistlege for helsa si, og fikk da vite at kroppen hennes gikk på høygir,  så magnetene hadde virket " for godt"!!
legen var visst bekymret for henne, og farmor kastet alt nikken ut døra...
så at magnetisme påvirker oss, er det ikke tvil om, men tror det er både positive og negative virkninger, pluss vanskelig å styre styrken...

har selv en avmagnetisert nikken madrass, og elsker den, men ville ikke brukt den med aktive magneter.. 

Hehe.. Så man kan altså få for mye magnetisme altså....[;)]

jeg har prøvd det, men er vel ikke noe jeg ville brukt flere tusen kroner på... er moro å være med på demonstasjon, for man ser det virker på kroppen på en eller annen finurlig måte, men helbrede noe særlig... hmm... næh synes ikke jeg, er nok mye innbilidning, men funker kanskje for noen...

Min x-svigermor drev på med det der, og brukte antakelig over 100 000 kr på Nikken [&:] Jeg ble naturlig nok forsøkskanin... Jeg prøvde, og hadde et meget åpent sinn, men jeg kan ikke påstå at det hadde noen helsebedrende effekt dessverre. Det eneste produktet jeg har noe positivt å si om, er en vest, med magneter i nakken... Den gir faktisk varme der magnetene er, men det er det hele... Ikke kjøp, sier nå jeg....

ORIGINAL: koglu

Hehe.. Så man kan altså få for mye magnetisme altså....[;)]

Folk med pacemaker eller annet metall i kroppen må i alle fall være veldig forsiktig med sterke magnetfelt.

Back
Topp