Nikita fucka håret mitt!!!!! nytt bilde s 4

Tullann

Elsker forumet
Var hos Nikita mandagen i påska og skulle lysne håret litt. Sa fra at jeg nok ville bruke et par tre ganger på å få det så lyst som jeg vil ha det. Jeg har vært der endel ganger før, så de har en logg hvor det står hva som ble gjort sist osv.

Dama starta med å si at hun ville bruke hettestriping denne gangen, jeg stolte på henne. Syntes hun dro ut ufattelig mange striper, men igjen.. stolte på henne. Hun proppa oppi stripemiddel og jeg ble sittende i evigheter fordi det ikke lysnet så mye som hun ville ha det til. Håret var mørkebrunt fra før og masse farge i. Da hun var ferdig med vask av håret og endel kurer pga at det ble slitt av å sitte så lenge, fikk jeg sjokk. Jeg hadde rosa, orange, rødt og gult hår. Så ut som en sebra ved tinninga[&:]

2 stk fønet håret og da det ble tørt presterte hun ene å si: "ble jo en knæsj farge dette da"[&:][&:][&:][&:]

eeeeeeeeeeee... knæsj... ja skikkelig. påskekyllingknæsj kan man si!!

HUn sa jeg burde holde meg ei uke for så å komme tilbake og stripe en gang til, og kure håret i mellom tiden. Jeg betalte full pris, men regner med at jeg ikke skal betale noe når jeg kommer tilbake i morgen.

hva tror dere? jeg må vell ikke betale morgendagen?? I tillegg til at jeg nå bli mye mere blond enn jeg hadde planlagt for å få fjernet alt det orange, må jeg nok mest sannsynlig klippe bort mye av håret også.

Fra mørkt langt hår til kort lyst hår er rimelig stor forskjell kan man si!!!![:@]

[hr]

Har vært og stripet en gang til. Nå er det en farge over hele hodet, MEN.... lyse gult. Og da mener jeg kylling gult!!![:'(][:'(][:'(][:'(]

Venter en måned for så å stripe en gang til med mørke striper sammen. HOS EN ANNEN FRISØR KJEDE!

du har jo klagerett på en frisørtime på lik linje som et annet produkt man kjøper!
Ville sagt rett ut i morgen hva du forventer, og ikke minst at du ikke betaler for denne timen også......
Lykke til, been there done that, for å si det sånn....[:'(]

Jeg hadde samme problem som deg, og de ordnet håret mitt gratis. men det er lurt du snakker med de før du sitter deg ned og lar de begynne på deg . For du skal jo ikke betale når det er deres feil, hun viste tydligvis ikke hva hun gjorde for å si det sånn

hadde ikke betalt ei jævla krone jeg!!!!

Ok.. da må jeg manne meg opp for morgendagen. Jeg synes det er så fælt å være streng og sur og kreve ting!!!! Meeeeeeeeeeeeeeeen... jeg har ikke råd til å drive å betale for en dårlig frisør, så dette bare MÅ de fikse!!! 

Kan rett og slett ikke dra på kundebesøk hvor jeg må se litt standhaftig ut med GULORANGE hår!!!!!!![:@]

ORIGINAL: thejohan

Hadde forlangt å fått pengene tilbake!

ja eller gratis behandlign for og rette det opp igjen[:@]

Herlig!!!!

Bare samle litt mot her[;)]

* tullann fyker inn dørene bestemt som et esel i morgen, slenger seg i stolen, vifter med hånda som en diva og sier sjapt og presist: FIKS DETTE NÅHH!!!! Regner med du fikser tabben din idag?*

Jeg ville ikke latt samme frisør prøve å rette opp jeg da...

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Jeg sa jeg ville noen andre skulle rette det opp, men siden de jobber på provisjon er det kunn den som har gjort tabben som kan rette opp.

Visste ikke at frisører har grunnlønn pluss provisjon, men de er vell blitt selgere de også!!

ORIGINAL: Tullann

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Jeg sa jeg ville noen andre skulle rette det opp, men siden de jobber på provisjon er det kunn den som har gjort tabben som kan rette opp.

Visste ikke at frisører har grunnlønn pluss provisjon, men de er vell blitt selgere de også!!

Da hadde jeg vært litt nervøs altså [&:]

Får håpe de ordner det bra i morgen!!

Får vi se et bilde eller??

Derfor jeg aldri går til sånne typiske "kjede-salonger", ikke alltid alle som er like flinke, føler de ansetter hvem som helst! Sånn er så ufattelig kjipt![:@][:(]
Masse lykke til imorra, håper det ordner seg!

ORIGINAL: Goajenta

jeg må bare si en ting.jeg er frisør selv da. når du kommer med mørkt hår og vil bli lyse eller ha lyse striper i håret,så kan du faktisk ikke forvente å få dei stripene jevne lyse å fine fra rot til tupp, så lenge en har farga håret mørkt over lengre tid,så det er faktisk ikke frisøren sin feil at du ikke ble lys nok. Det er blekinga som ikke klarer å få håret ditt lyst nok.
Men en annen ting så burde hun frisøren sagt dette til deg før hun gjorde det,slik at du var forberedt på det.
Så lenge du fikk orange,rødt osv resultat,så er det veldig mye røde pigmenter i håret ditt,og det er ikke alltid like lett å få ut av håret..

men lykke til

Det er derfor hun ikke burde tatt ut såååååååå mye striper. Jeg sa jo til henne at jeg brukte å ta det over flere ganger. Men mente ikke at jeg var vant til å ha orange, rosa og gult hår i mellomtiden. Det ble ikke slik for 2 år siden. Da tok de folie striper første ganger for å gjøre håret litt gyldnere, deretter stripa de det. Ble bra da!!!

ORIGINAL: ~Lykketrollmor~

Jeg hadde ikke betalt en krone til, og forlangt at de gjorde som du ville til du blir fornøyd.
Har også dårlig erfaring med Nikita. Kommer aldri til å gå dit igjen.
som jeg skulle sagt det sjøl!... Klipp håret mitt litt villt, klipp det opp rufsete.... Jeg fikk en BOBB!![:'(] hvor f ble det rufsete av hen? og lengden da? klipte minst 7 -10 cm... Så holder meg til den vanlige frisørsalongen - der får jeg det JEG vil ha[>:]

Oj oj oj oj!!! la oss si det slik at den frisøren hadde nok ikke hatt fingre igjen hadde det vert mitt hår, men jeg er VELDIG sær på hvem som får begynne å rote opp i håret mitt da!!!![;)]

mener bestemt at du har rett på å få det der fiksa gratis, er selv veldig mørk egentlig og har vert rimelig blond for å sid et på den måten, og på meg har de alltid brukt foliestriper fordi jeg har langt hår, er lettere at hetta sklir og det blir flekkete resultat vist men bruker hettestirpe. (sier de til meg da)

Ønsker deg lykke til i morgen!!!![:)]

Faen så arogante frisører er altså! Du skal be dem rette det opp! Få tilbake pengene fra forige gang og få denne gratis. Og du skal IKKE la den samme frisøren komme oppi håret ditt igjen!
Når det gjelder bleking så burde du gå til en frisør som har kursa seg innen det. Bleking er veldig vanskelig. Er masse forskjellige nyanser og styrker. Jeg f.eks er helt blond. Har komunegrått egentlig, men jeg har visst masse røde pigmenter. Så jeg har lett for å få orange hår om det blir brukt feil blekemiddel. Jeg gikk til en spesialist som bleka håret mitt og det ble helt fint!
Er så mange frisører som skulle holdt seg til kun klipping! Kjenner jeg blir så provosert.. Hilsen ei som har fått ødelagt håret sitt flere ganger!!! HOS FLERE FRISØRER! Nikita har også et generelt dårlig rykte på seg!

ORIGINAL: thejohan

Hadde forlangt å fått pengene tilbake!

ORIGINAL: Tullann

Ok.. da må jeg manne meg opp for morgendagen. Jeg synes det er så fælt å være streng og sur og kreve ting!!!! Meeeeeeeeeeeeeeeen... jeg har ikke råd til å drive å betale for en dårlig frisør, så dette bare MÅ de fikse!!! 

Kan rett og slett ikke dra på kundebesøk hvor jeg må se litt standhaftig ut med GULORANGE hår!!!!!!![:@]

opplevd akkurat det samma som deg[:@] jeg går ALDRI på nikita igjenn etter en 2 mislykka timer faktisk...

Dra på sjakk matt[:)] der er de flinke der

hvilken nikita var du på om jeg får spørre?

Akkurat det samme skjedde med meg hos Nikita!!!!![:@][:@][:@] Bortsett fra at jeg var lys fra før av, skulle bare ta etterveksten og noen enkelte lange lyse striper for å sprite det litt opp...Ble knæsj orange!!!! Måtte også betale full pris- dro tilbake tre ganger etterpå for å fikse det, ente med at jeg fikk sår i hodebunnen og mistet en del hår..

ALDRI MER NIKITA!!!!![:'(][:'(][:'(]

Syns ikke du skulle betalt denne gangen heller jeg...Har dårlig erfaring fra Nikita selv jeg og går aldri dit igjen...Håper du får rettet d opp så du blir fornøyd..

Back
Topp