nike shox

MLS

Glad i forumet
Husker det var noen her som la ut en utenlandsk adr der man kunne handle sånne sko over nettet..
Noen som har den adr??? var ikke dyre,så var kanskje fake men....
[:D]

ingen???
[:)]

veit om gaosale.com bare jeg, er det den du mener? 

krølla82 tror jeg vet[;)]

ORIGINAL: Shygirl

Jeg la ut en tråd ang. gaosale.com for litt siden. Sendte mail til forbrukerrådet ang om skoene var ekte. De visste ikke, men magefølelsen dems sa visst at det ikke var ekte varer. De ba meg kontakte Nike i Norge eller noe, så de kunne sjekke sida..

ORIGINAL: MammanTilPeder

Jeg la ut en tråd ang. gaosale.com for litt siden. Sendte mail til forbrukerrådet ang om skoene var ekte. De visste ikke, men magefølelsen dems sa visst at det ikke var ekte varer. De ba meg kontakte Nike i Norge eller noe, så de kunne sjekke sida..

Gjorde du det da? hva sa de?

ORIGINAL: Renate_85

ORIGINAL: MammanTilPeder

Gjorde du det da? hva sa de?

Fikk mailen igår, så har ikke kommet så langt enda[;)]

stakkars den sidn hvis skoene er falske [8D] nike norge er KJEMPE strenge på falske sko. di saksøkte ei vennine av meg som kjøpte 3 par falske sko fra en fyr på e-bay[&:]

Back
Topp