Nike shox

Krølla82

Forumet er livet
Noen her som har det? Er du fornøyd med de?

Driver og vurderer å kjøpe meg det. Hvor kjøpte du dine og hva ga du for de? Jeg har funnet de i en butikk her på Hamar til 1599 kr.

Jeg har som jeg kjøpte for ett par år siden eller noe sånt. De er kjempgode å gå med, men har en tendens til å nesten tråkke over med dem når jeg trener høypuls og slikt som er mye hopping og sånn..

Så kommer litt ann på hva du skal bruke dem til[:)]

Jeg har det til LilleGull på 2 år! Hun er superfornøyd, og det er jeg å, tross att det er knyting på, ikke borrelås.

kjøpte meg ett par for noen år siden. disse kjøpte eg pga ryggen min,og prikkinger i rumpeballen. eg ble fort bra i gjen når eg kjøpte disse skoene. brukte de så og si hver dag i ett år, da var det på tide å kjøpe nye.

var innom gsport pluss sist uke, for eg ville ha nye nike shox sko. men disse anbefalte de ikke, for dempingen var ikke så god som den burde ha vært. til og med Nike sjøl har gått ut å sakt dette. så det endte med ett anna par som var mye bedre på foten.

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

Jeg har som jeg kjøpte for ett par år siden eller noe sånt. De er kjempgode å gå med, men har en tendens til å nesten tråkke over med dem når jeg trener høypuls og slikt som er mye hopping og sånn..

Blir for det meste gåing....[;)]

ORIGINAL: Krølla82

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

Blir for det meste gåing....[;)]

Da er jeg super fornøyd ingenting og klage på!
Deilge på foten og deilig for ryggen uansett åssen underlag jeg går på.

Kan ikke svare på apørsmålene dine..., men jeg håper du kan svare meg[8D]

Har du bilde av skoene?

Er det mange forskjellige typer av de??

[:)][:)]

Back
Topp