nike shox

Floken

Forumet er livet
Dere som bestiller de over nettet. Hvor mye koster de og hvor lang tid er frakten??

Dytt! [:)]

(Selv har jeg kjøpt når jeg har vært i Sverige! Fikk de til ca 800-900 norske for halvannet år siden..)

Har ikke kjøpt, men sikkler på et par [8D]

På www.gaosale.com, koster 660,- der..

dytt

Finnes det Nike shox i str 41 til damer?
Bruker normalt str 40/41 men finner bare opp til str 40[&o]

trur de ligger på 500 kr  i Usa, fikk de i gave fra svigers da de var der sist vår
Man må betale toll siden det er over 200 kr på ebay feks.
Men tilsammen så blir det uansett billigere enn i Norge..ligger de ikke på en 1600kr her[8|]

Jeg kjøpte to par på nett til meg og samboern. Tror de kom på 500kr stykket, men ble selvsagt plukket ut i toll og måtte fortolle[8D]

Uansett så det jo billigere enn i Norge, MEN disse shoxene var ikke ekte, absolutt ikke! Jeg har hatt fire par shox som alle har vært kjøpt i butikk i utland (Niketown) og det var kjempeforskjell på kvalitet og støtte. (Ikke minst at strl 36 plutselig var for stor..) De andre skoene er helt sikkert helt greie, men jeg savnet spesielt støtten til foten.

Forøvrig er Nike shox NZ helt fantastiske sko, jeg bruker de mye i jobbsammenheng og har slitt ut noen par[:D]

Jeg tenkte jeg skulle finne siden jeg bestilte fra, men ble plustelig usikker..

Er inne på den gaosale.com og det er et par ting jeg finner litt merkelig..

#01: Er det noen forskjell på herre- & dame-sko?
- Nei, det er bare størrelsene som skiller herre- & dame-sko. Det er ikke alle modellene som har dame-størrelser, og tilbys derfor bare som herremodell.

Jeg skal ikke si det 100% sikkert, men jeg tror at det ikke stemmer. Imine står det woman og det er jo veldig forskjell på en damefot og en herrefot og merkelig hvis ikke Nike har tatt hensyn til dette i noe så viktig som joggesko

#02: Kan jeg bytte skoene om det er feil størrelse?
- Nei, for å holde prisene nede, kan vi ikke ta tilbake pakker som er utlevert. Vi anbefaler derfor at du enten prøver skoene i butikk på forhånd, eller sjekker forstørrelsen din mot målene vi har lagt opp på nettsiden.

Nå er jo loven om kjøp over nett ganske klar, man har angrefrist på 14 dager, hvorfor de ikke praktiserer det er vel uvisst?

Back
Topp