Nicket...

Linka

Gift med forumet
Satt å så igjennom bli kjent tråden og noen nick lurer jeg på hvorfor man har valgt. Så derfor spørr jeg. Hvorfor valgte dere nicket deres ???

Jeg heter jo Linda Kristin så mitt ble Linka fordi det var det kollegaene kalte meg på posten. Lissom begga navnene i ett..

Hva med dere????

Husker ikke hvorfor jeg en gang begynte bruke dette nicket, 74 står for årstallet jeg er født. Men trulte tror jeg var noe jeg skrev et sted fordi alle nick jeg kom på var opptatt. Siden har det fulgt meg [:D]

Er ganske kjederlig jeg da[:D][:D] Har gry som nick og heter det.

Helt seriøst så aaaaner jeg ikke hvorfor det er chill!! 24 er greit nok, for det var aldreren min da jeg kom hit...
men chill er noe jeg har kallt meg og brukt som passord rundt omkring i mange år...hvet ikke hvorfor!!!??[8|]

~Fiorelina~

Ei venninne kalla meg Fiorelina etter å ha vert i Italia.
Fiorelina er et kjælenavn som betyr noe sånt som "lille blomst".
Jeg har noen ganske utvanna gener fra Italia langt tilbake, så da synes jeg det var litt greit å holde på navnet, så jeg har brukt det i MAAANGE sammenhenger på data.[:)]

Vanskelig å finne et nick som ikke var i bruk.. Så da ble det millba, arbeidsplassen til sambo, ikke mer spennende enn det..

Mine søsken kallte meg for MB da jeg var liten. Jeg ble så sint når de sa det for det var jo ikke det jeg het. Etter hvert kallte alle meg det og det ble bare naturlig å bruke det.

Tja...Sammenhengen på mitt nick må vel være fra starten da jeg traff kællen- da pleide han å si jeg var stjernen i livet hans![;)] Og 83 er fødselsåret mitt...

Buster fordi det heter pusen min!! kom ikke på noe anna... [:D]

Og jeg heter Hanne, født i 79[&:]

Jeg heter Liv og er født i 83.. [:)]

Back
Topp