Nicket ditt

når jeg gikk gravid med første ville jeg kalle henne Zera Jeanett.. Men ble HARDT nedstemmt av ALLE! Så nå bruker jeg Zera som nick.. hehe[:)]

Navnet til katta vår [:)]

Jeg har parkert nicket mitt litt..[&o]

Det var liksom satt sammen av mitt navn, pappaens, og 1. som var på vei da jeg registrerte meg.

Har hatt det ncket hele tiden, men har bytta litt hva som var etter. Nå er det bare "etter" igjen.[X(]

hadde akkurat giftet meg når jeg meldte meg inn, dommett er mannens etternavn. har også mitt etternavn begge to men var vel så nyforelsket [;)]

for jeg var/er bondekone

Fordi ungane mine heiter Jo*** og Ha***, og så kom nicket med eigen logo[8D]

Fordi jeg er en liten pelsball vel[8D]
Hihi, men altså- jeg hadde to chinchillaer som kjæledyr for noen år tilbake og de var så søte. Og så synes jeg ordet klinger så fint, så da ble jeg chinchilla[:)]

Russenavnet..mest idiotiske nicket ever[:D][&:]
Het Hildemor_84 før i tiden, og så Hilde! Lurer på om å bytte tilbake..klarer ikke å bestemme meg[:D] Hadde og Sookie! en liten stund,men er en bruker som heter *sookie* så da ble det litt for likt[:)]

Bruker caja på alle andre forum, men ville være anonym når jeg registrerte meg her. Så hva ble vel mer naturlig enn fruktbar, når jeg ventet nr 4, uten å i det hele tatt hadde prøvd..

Hehe.. Blir gravid bare en mann ser flørtende på meg, så ja.. Derfor..

fra et spill [:)]

Ehhhh...bare se på bildet til venstre så skjønner dere hvorfor <3 smelt <3 [;)][:D][:)]

Sønnen min sitt navn og han var født i 09[8D]

Fra dattera mi sim digger Dora[8D]

jeg heter carina og lever i min egen verden[;)]

Fordi jeg er ihuga Austin Powers fan! Iwanna er en av "the bad agents" som Austin nedlegger! Shaggadelick[8D]

[:D][:D][:D][:D][:D]
Opprettet nicket før jeg tok turen til plastikk kirurgen [8D][8D]

Back
Topp