nick

UllaBritt

Glad i forumet
hvorfor har dere valgt det nicket dere har??[:D]
litt nysgjerrig i dag jei... [:)]

hahahaha[:D][:D]

har vært en sånn tråd her før [;)]
--
men kan svare likevel, jeg :)
---

mitt er tatt fra Tolkiens Silmarillion, og kjærlighetshistorien mellom Luthien Tinuviel og Beren. Min kjære kaller meg sin Luthien :) og tallet er året jeg meldte meg inn på BV....

ORIGINAL: Luthien05

har vært en sånn tråd her før [;)]
--
men kan svare likevel, jeg :)
---

mitt er tatt fra Tolkiens Silmarillion, og kjærlighetshistorien mellom Luthien Tinuviel og Beren. Min kjære kaller meg sin Luthien :) og tallet er året jeg meldte meg inn på BV....

ohhh... sorry.. har ikke fått med meg det jeg da, før min tid det da kanskje [;)]
men kanskje flere er som deg og gidder svare likevell [;)]

zera fordi jeg liker navnet.. hadde egentlig tenkt å kalle første jenta mi zera jeanett, men jeg ble nedstemmt[:'(]

Helene fordi jeg heter det.. Smurfemor fordi kjæresten min kaller meg det [:)] Sønnen vår en smurfen[:)]

Syddihidet fordi jeg hadde nesten 200 sting i hodet etter en operasjon en gang jeg måtte finne meg et nytt nick siden alt annet var opptatt [8D]

hmm kom vel av at når eg skulle få passord til en side eg logget meg inn på en gang fikk eg tilsendt dette. Skiftet såklart til ett annet men har brukt dette som nick på diverse sider senere.. Så enkelt var det![:D]

Heter Ellen så sambo kaller meg for ellis, åsså er jeg født i 84...

Lillemoor: jeg synes heller ikke at du skal bytte nick. Du er liksom lillemoor du[:)]

Back
Topp