Nick..

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
Hvorfor har dere valgt det nicket dere har???

Føste som falt meg inn av en eller annen grunn, det er jo en mini spire inni der ;)

Lykke2 fordi jeg er lykkelig og venter barn nr.2 :)

Syns det sier seg selv, elsker livet mitt nå;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nicket mitt ble til da Nokia laget ordboka si. Tonje ble automatisk Unnle - forstå det den som kan.
Og siden har det blitt hengende. :rolleyes:

Det er "navnet" mitt :p Jeg klarte ikke si navnet mitt da jeg var lita. Ble Une Mi istede. Det er noe som har hengt med, og remdeles blir jeg kalt det av mamma og søstrene mine.

Det er "navnet" mitt :p Jeg klarte ikke si navnet mitt da jeg var lita. Ble Une Mi istede. Det er noe som har hengt med, og remdeles blir jeg kalt det av mamma og søstrene mine.

Så utrolig søtt!

Fordi jeg hadde sphynx (rasekatt) i over 10 år. Nå er sistepus omplassert.

Det er et nick som har festet seg etter en navnediskusjon (engelske navn) med ei venninne for 10-12 år siden.
Har brukt samme nick overalt hvor jeg er på nett de siden da omtrent :)

Rett og slett fordi jeg va så utrolig hormonell i begynnelsen :P va sint, så gla og så begynne å grine uten en spesiell grunn :P Stakkars samboeren <3

iPhone via app

Tja, lite oppfinnsom egentlig. Håpte på nr 1 i 2013 da, å det ser det jo ut som det blir dersom alt går bra.

Utrolig dårlig fantasi, og akkurat der å da kom jeg ikke på annen..

Kristian (samboerens navn) Camilla (Mitt navn)
= KRICAM. ;)

Hadde ei katt som het Arwen da jeg gikk gravid sist. Hun var vår "baby" til vi fikk jenta vår :)

selv hadde jeg et anna fast nick før jeg gifta meg. gifta meg med en trønder og ble dratt med på kamp og syntes igrunn det var gøy.
men er ikke helt omvendt... fortsatt kjedelig m fotball på tv.
spillerne på gubbens norske favorittlag kalles Troillan el Troillongan. jeg er mor så ble Troillmor.

Nicket mitt er de første tre bokstavene i fornavn + de første tre i etternavn. Enkelt og greit :P

Back
Topp