NHO vil korte ned permisjonen

siljegulli

Forumet er livet
VIP
Hvor skal ungen være når mor begynner og jobbe liksom. Kan jo ikke få barn før besteforeldre har blitt pensjonister da. Er jo ikke mange 9 mnd gamle unger som får plass i barnehager akkurat...

Jeg blir kvalm, man kan da velge selv hvor mye av permisjonen man vil ta ut og fordele mellom seg. Hvorfor skal barna straffes fordi at folk er trangsynte når det kommer til kvinner og arbeidsliv?

Det ender jo isåfall bare med at mor må ta ulønnet permisjon før barnehagestart, så argumentet deres funker jo ikke.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det ender jo isåfall bare med at mor må ta ulønnet permisjon før barnehagestart, så argumentet deres funker jo ikke.

Haha :) Ja, og kvinner får mindre lønn. Så blir jo totalt bakvendt hele greia!

vel veldig glad for at permisjonen er veldig lang i sverige og en av grunnene er at barn ikke får begynne i barnehagen før de er et år! og de anbefaler at resten av dagene blir brukt til ekstra ferier og her får mor og far en mnd permisjon sammen!

kan ikke tro at mødre her blir utenfor arbeidslivet selvom de har lengre permisjon

Vi valgte 100% lønn og jeg angrer litt på det i dag. Ville heller ha vært hjemme med mini lengre.
Tror ikke dette forslaget vil få noe gehør uansett, permisjonen blir jo bare lengre og lengre.

Vi valgte 100% lønn og jeg angrer litt på det i dag. Ville heller ha vært hjemme med mini lengre.
Tror ikke dette forslaget vil få noe gehør uansett, permisjonen blir jo bare lengre og lengre.
Jeg blir hjemme lenger selv om jeg har 100%. Jeg har spart til ulønnet:)

Vurderer det samme, jeg og. Må i så fall komme i gang ganske snart!
Jeg har satt av alle feriepengene og skattepengene som jeg fikk i juni. Tok billigferie i år:)

Jeg blir så provosert at jeg mister litt munn og mæle her...!

Jeg blir så provosert at jeg mister litt munn og mæle her...!

Kommer jo ikke til å skje, men å drite seg ut på den måten da! :oops:

Back
Topp