http://www.vg.no/nyheter/innenriks/foreldre-og-barn/nho-vil-ha-kortere-foreldrepermisjon/a/23300999/
Ja, vet jo hva de fleste synes om det?
Ja, vet jo hva de fleste synes om det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaDet ender jo isåfall bare med at mor må ta ulønnet permisjon før barnehagestart, så argumentet deres funker jo ikke.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg blir hjemme lenger selv om jeg har 100%. Jeg har spart til ulønnetVi valgte 100% lønn og jeg angrer litt på det i dag. Ville heller ha vært hjemme med mini lengre.
Tror ikke dette forslaget vil få noe gehør uansett, permisjonen blir jo bare lengre og lengre.
Vurderer det samme, jeg og. Må i så fall komme i gang ganske snart!Jeg blir hjemme lenger selv om jeg har 100%. Jeg har spart til ulønnet![]()
Jeg har satt av alle feriepengene og skattepengene som jeg fikk i juni. Tok billigferie i årVurderer det samme, jeg og. Må i så fall komme i gang ganske snart!
Kommer jo ikke til å skje, men å drite seg ut på den måten da!Jeg blir så provosert at jeg mister litt munn og mæle her...!
Sent from my iPhone using BV Forum
Kommer jo ikke til å skje, men å drite seg ut på den måten da!![]()