Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Ja det skal jeg. Jeg har hatt betennelse i magen og spise røret og tarmene siden eg ble gravid med minsten. Snart to år. Hvet ikke hvilke sykdom det er? He he. Hver gang jeg går til legen finne de noe nytt så nå har eg Vært med i sånn studie. Tar nesten ikke noe medisiner.Veslemøy er er det halsbrann eller magekatarr (du trenger så klart ikke svare, men det er viktig å vite forskjellen).
Er det magekatarr ville jeg brukt Nexium som kur i 5 dager med mildeste dosering og heller supplert med Novalucid (se opp for mulig stavefeil)
Er det "bare" halsbrann bruk sistnevnte ellers vil Nexium ikke være like effektiv om magekatarr skulle oppstå.Jeg gikk med dette problemet en hel vinter og to år sener ble det oppdaget at jeg slet med gallesten som kan gi liknende symptomer.
Kanskje verdt å få sjekket ut siden du er så uheldig å være plaget ofte![]()
Hei. Jeg leste her at du har bruk Nexium når du var gravid.Jeg bruker nexium fast på grunn av spiserørsbrokk, å fikk beskjed om at det var helt greit å ta
Mamma til verdens herligste gutt på 19 mnd og prøver på nr 2![]()
nexium erfaring ved graviditiet.Jeg bruker nexium fast på grunn av spiserørsbrokk, å fikk beskjed om at det var helt greit å ta
nexium erfaring ved graviditiet.Jeg bruker nexium fast på grunn av spiserørsbrokk, å fikk beskjed om at det var helt greit å ta