Nex2meBed hjemmelaget <3

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
I dag ble sengen til den kommende babyen ferdig :) Mannen har vert flink og lagd den helt selv :love7

Her står den ved siden av sengen :)
image.jpg

Vinkelen fra senga :) utrolig kjent å ha i samme høyde som vår seng :Heartred
image.jpg

Og pus må jo sjekke ut det nye ;)

image.jpg

Mannen har brukt kanskje 8-900kr på materiale og maling og den er så perfekt :Heartred

Stolt av mannen min sin :D

Den ble kjempe fin :) kan absolutt være stolt av den!
Satt opp min Chicco i dag. Tenk så kos det blir når vi kan ligge og se på babyene våre :)

Den ble kjempe fin :) kan absolutt være stolt av den!
Satt opp min Chicco i dag. Tenk så kos det blir når vi kan ligge og se på babyene våre :)

Ååhå jeg gleder meg så utrolig til å kjenne den lille kroppen og se h*n sove i senga si :rolleyes: er helt ubeskrivelig hvordan jeg lengter etter det nå!

Den var KJEMPE fin!!!

Ååhå jeg gleder meg så utrolig til å kjenne den lille kroppen og se h*n sove i senga si :rolleyes: er helt ubeskrivelig hvordan jeg lengter etter det nå!
Tenk å lengte så mye etter noen man aldri har møtt før? :D

Tenk å lengte så mye etter noen man aldri har møtt før? :D

Ja, det er ganske sært å føle så mye for noe en ikke har møtt før ja, du sier noe ;) Syns det er så rart når en kjenner bevegelsene og kan ta på det en tror er en rygg og vite at det er under 2 cm mellom handa og et annet menneske, men jeg får ikke holdt h*n i armene mine... Åh nå byner jeg å grine :shy:

Ja, det er ganske sært å føle så mye for noe en ikke har møtt før ja, du sier noe ;) Syns det er så rart når en kjenner bevegelsene og kan ta på det en tror er en rygg og vite at det er under 2 cm mellom handa og et annet menneske, men jeg får ikke holdt h*n i armene mine... Åh nå byner jeg å grine :shy:
Åååå må ikke gråte. Er ikke så lenge igjen nå :) tiden går fort *krysserfingrene*

Nydelig seng

Back
Topp