Newton

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Har sett den episoden tidligere i svangerskapet, men kom plutselig på at jeg ville se den igjen.
Utrolig tøff dame som viser alt fram på TV. Og merker hvor utrolig mye jeg gleder meg til å bli mamma selv! <3

Har faktisk ikke sett den, til tross for at jeg nettopp har hatt seksualundervisning med film med 10. klassingene ved skolen jeg jobber:-P Vi så en BBC film om fødsel (gjett om de ble skremt eller :-D ). Kunne godt tenke meg å sett den:-) Liker filmer/serier som handler om fødsel, er spesielt gøy nå som det nærmer seg:-)

Har ikke sett det enda, men tenker jeg burde sett den for å se om det er noe ungene kan få se...

Jeg måtte se den i går når jeg så innlegget her :) var utrolig fin episode, kjente meg igjen i mye ;)

Måtte finne fødsel på newton, alle har jo snakket om den! Hoppet over hele greia med graviditeten, men så fødselen. En fin fremstilling syntes nå jeg :-)

Veldig fin episode, og all ære til hun som orket et kamera i trynet!

Har faktisk ikke sett den, til tross for at jeg nettopp har hatt seksualundervisning med film med 10. klassingene ved skolen jeg jobber:p Vi så en BBC film om fødsel (gjett om de ble skremt eller :-D ). Kunne godt tenke meg å sett den:) Liker filmer/serier som handler om fødsel, er spesielt gøy nå som det nærmer seg:)
Antakeligvis greit at du ikke viste den på 10.trinn ;) Jeg viste deler av dette med graviditeten til 5.trinn i fjor og tror at 10. hadde blitt litt for store for denne framstillingen (antakeligvis ikke alle 10.klassinger da ;) ). Sikkert bra den fra BBC.

Antakeligvis greit at du ikke viste den på 10.trinn ;) Jeg viste deler av dette med graviditeten til 5.trinn i fjor og tror at 10. hadde blitt litt for store for denne framstillingen (antakeligvis ikke alle 10.klassinger da ;) ). Sikkert bra den fra BBC.
Ja, syns egentlig den fra BBC var veldig fin og informativ (ble jo helt rørt på slutten og måtte holde meg fra å felle noen tårer - hormoner altså;-P ), litt gammel bare, så skulle ønske det fantes noe litt nyere:-) Har forsåvidt noen svæært umodne 10. klassinger også, så de kunne nok holdt seg til newton versjonen, var nok litt for "vanskelig" for dem til tider den andre;-)

Back
Topp