Newborn eller Comfort?

LykkeligGift

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Vi må over på str 3 og jeg er usikker på om vi skal fortsette med Libero Newborn eller gå over på Comfort. Noen erfaringer? Har Comfort den fuktindikatoren?

Comfort har ikke den indikatoren. Men de er helt fine bleier Selvom :) etterhvert trenger man ikke indikator :)

Fuktindikator? [emoji50]

Sånn strek som skifter farge etterhvert som den fylles opp av tiss :) Heter sikkert noe annet hehe...

Bra jeg følger mye med da, vi bruker jo de bleiene. :p Var ikke klar over det, haha. :p

Haha.. Det er den gule streken. Den blir blå ;)

Kjenner bare på om bleiene blir tykke, jeg. :p Dessuten skifter vi stort sett etter "klokka" om han ikke har bæsjet, blir jo et skift når han er våken, som regel. :p Imponert egentlig, bleiene holder jo stort sett natta igjennom, og mere til.

Er ikke fuktindikator på de som er større en nr 2... desverre vil jeg nesten si... de minstre må jo byttes konstant mens når de ikke har så ofte blir det gjerne lenger mellom bytte og da hadde det vært ok med noe konkret

Er ikke fuktindikator på de som er større en nr 2... desverre vil jeg nesten si... de minstre må jo byttes konstant mens når de ikke har så ofte blir det gjerne lenger mellom bytte og da hadde det vært ok med noe konkret
Så kiipt [emoji20] Da skjønner jeg ikke hva forskjellen er på newborn og comfort. Har ikke engang touch det? Utrolig rart, for det er som du sier nå man trenger det.

Str 3 har fuktindikator, vi har brukt den i et par uker no :)
På touch ihvertfall :)

Likte comfort bedre enn new born i str 3, husker ikke hvorfor, da det er en stund siden storebror brukte str 3, han bruker comfort str 5 nå :)

Touch nr 3 går fra 4-8 kg om eg ikke husker feil, mens Comfort går fra 5-9 kg.
Eg syns at touch er mykere og kjennes mer behagelig ut. Eg varierer litt på hvilken av de eg kjøper. Men Comfort er bedre på natten da den tar litt større mengde :)

Touch nr 3 går fra 4-8 kg om eg ikke husker feil, mens Comfort går fra 5-9 kg.
Eg syns at touch er mykere og kjennes mer behagelig ut. Eg varierer litt på hvilken av de eg kjøper. Men Comfort er bedre på natten da den tar litt større mengde :)
Kanskje lurt å variere litt da :) De hadde bare touch på Rema, så jeg tenkte å stikke innom Kiwi imorgen og se hvor stor prisforskjellen er mellom de ulike.

Mener det er 50 ca for comfort og 65 for touch på spar. Var ihvertfall litt forskjell. Lurt å bruke butikkene med trumf tror eg :)
Blir jo endel det. Går jo med endel bleier. Må nok starte med bleiehandel på Kiwi :) Det Æ greiene til Rema funker ikke for meg. Jeg handlet for 300,- nå og sparte 12øre haha...

Finnes det newborn i str 3? Fant bare comfort på kiwi, var egentlig på jakt etter newborn i str 3 :p

Back
Topp