Vi må over på str 3 og jeg er usikker på om vi skal fortsette med Libero Newborn eller gå over på Comfort. Noen erfaringer? Har Comfort den fuktindikatoren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn strek som skifter farge etterhvert som den fylles opp av tissFuktindikator? [emoji50]
Sånn strek som skifter farge etterhvert som den fylles opp av tissHeter sikkert noe annet hehe...
Haha.. Det er den gule streken. Den blir blåBra jeg følger mye med da, vi bruker jo de bleiene. [emoji14] Var ikke klar over det, haha.![]()
Haha.. Det er den gule streken. Den blir blå![]()
Sånn strek som skifter farge etterhvert som den fylles opp av tissHeter sikkert noe annet hehe...
Så kiipt [emoji20] Da skjønner jeg ikke hva forskjellen er på newborn og comfort. Har ikke engang touch det? Utrolig rart, for det er som du sier nå man trenger det.Er ikke fuktindikator på de som er større en nr 2... desverre vil jeg nesten si... de minstre må jo byttes konstant mens når de ikke har så ofte blir det gjerne lenger mellom bytte og da hadde det vært ok med noe konkret
Str 3 har fuktindikator, vi har brukt den i et par uker noEr ikke fuktindikator på de som er større en nr 2... desverre vil jeg nesten si... de minstre må jo byttes konstant mens når de ikke har så ofte blir det gjerne lenger mellom bytte og da hadde det vært ok med noe konkret
Hmm bare brukt comfort og pampers og de har ikkeStr 3 har fuktindikator, vi har brukt den i et par uker no
På touch ihvertfall![]()
Ok, da gjelder det kanskje bare touch da
Mulig vi må gå for touch da altså heheOk, da gjelder det kanskje bare touch da![]()
Kanskje lurt å variere litt daTouch nr 3 går fra 4-8 kg om eg ikke husker feil, mens Comfort går fra 5-9 kg.
Eg syns at touch er mykere og kjennes mer behagelig ut. Eg varierer litt på hvilken av de eg kjøper. Men Comfort er bedre på natten da den tar litt større mengde![]()
Kanskje lurt å variere litt daDe hadde bare touch på Rema, så jeg tenkte å stikke innom Kiwi imorgen og se hvor stor prisforskjellen er mellom de ulike.
Blir jo endel det. Går jo med endel bleier. Må nok starte med bleiehandel på KiwiMener det er 50 ca for comfort og 65 for touch på spar. Var ihvertfall litt forskjell. Lurt å bruke butikkene med trumf tror eg![]()