newbie *sniker meg inn her jeg* =)

Lilla85

Betatt av forumet

etter 3 pp disse lyste til meg idag!!!  da da beveger jeg meg sakte inn hit....

Fortsatt tidlig, men.... vi krysser fingrene  for at spiren klamrer seg fast...emoticon
Tror meg og mannen er en god match! 1pp akkurat slutta på pilla, 2 pp ingen EL, 3pp *check* ...
Man føler seg veldig takknemlig, spesielt når en her inne man møter jenter som har prøvd lenge og over et år osv...
Gleder meg til å bli kjent med dere andre oktober 2012 jentene!! og krysser fingrene for at vi blir mange fler!!!!

Hurra så moro!! :)

Er ikke så mange positive tester her inne enda virker det som så det er ganske stille enda :p
Så moro da - graulerer så mye

Å så gøy, gratulerer så mye, ingen tvil der nei Masse lykke til, håper vi andre kommer etter :)

Moro, moro! =) 
Venter og venter på den digitale testen min jeg!
Har vært på apoteket to ganger siden mandag (fikk første positive test da), men har ikke giddet å kjøpe digital siden jeg bestilte på nettet. 
Så nå får vi bare vente! Mannen venter liksom litt på en digital bekreftelse, jeg begynner sakte men sikkert å forstå alt sammen 

Sniker meg inn her jeg oxo..    etter fire tester så tør jeg ta det innover meg at jeg er gravid for første gang..   og selv om det er tidlig så kan man jo krysse fingrene i det stille :)  Gratulerer til alle dere andre med positiv test..   og krysser fingrene for at vi fort blir flere

Lykka skrev:
Sniker meg inn her jeg oxo..    etter fire tester så tør jeg ta det innover meg at jeg er gravid for første gang..   og selv om det er tidlig så kan man jo krysse fingrene i det stille :)  Gratulerer til alle dere andre med positiv test..   og krysser fingrene for at vi fort blir flere

Gratulerer så mye med spiren :))
Vi krysser fingrene for at disse små blir værende ;)

Fru H skrev:
Moro, moro! =) 
Venter og venter på den digitale testen min jeg!
Har vært på apoteket to ganger siden mandag (fikk første positive test da), men har ikke giddet å kjøpe digital siden jeg bestilte på nettet. 
Så nå får vi bare vente! Mannen venter liksom litt på en digital bekreftelse, jeg begynner sakte men sikkert å forstå alt sammen 

heihei!
jeg svarte til deg inne på min tråd inne på FS...
men skriver det samme her:

jeg synes du er gaaaaaal som ikke bare har kjøpt en digital! at du klarer å vente på den er bare sprøtt  jeg fikk helt butterflies når jeg så det stod gravid! er noe med den digital ass!! 

Tvilling85 og Lykka:

Takk!
Ja vi satser på de små spirene klamrer seg fast!
Det surrer litt i hodet mitt at "nesten alle går igjennom en Spontan abort en gang" leste det et sted...
Så synes tiden ihvertfall frem til 8 uker er veldig "skummel" ..selv om 3 mnd liksom er en gyllen grense, er det heldigvis ikke så veeeldig normalt å miste etter 8 uker..

Ja jeg hadde allerede svart deg der jeg :) Går fint og vente, Hehe, er mest for mannen at jeg bestilte den :-p Han kunne ikke forstå at testene skulle være sååå svake og likevel bevise at jeg er gravid! :-D Men det blir godt selv også, å se det digitalt!

Gratulere så mye til dere med positiv test!!
Jeg har kjøpt tester i dag,og skal teste i morgen tidlig!Håper på positiv test,selv om jeg testa negativt på ikm:)

Lilla85 skrev:
Tvilling85 og Lykka:

Takk!
Ja vi satser på de små spirene klamrer seg fast!
Det surrer litt i hodet mitt at "nesten alle går igjennom en Spontan abort en gang" leste det et sted...
Så synes tiden ihvertfall frem til 8 uker er veldig "skummel" ..selv om 3 mnd liksom er en gyllen grense, er det heldigvis ikke så veeeldig normalt å miste etter 8 uker..

Jeg er også veldig "nervøs" kjenner jeg, samme surrer rundt i hodet her. Så må vel bare krysse fingra og håpe det går fint.

Krysser fingre og tær for positiv test. Lykke til

Enda ikke fått digital i posten jeg.. NÅ begynner jeg og bli utålmodig :-p fortsatt ikke veldig sterk strek på e-bay- testene, men den synes veldig godt :)

oi når bestilte du den egentlig??

tok en billigtest idag, siden det er IKM for meg idag så måtte jeg bare se at streken har blitt sterkere..
dyppet den, og den ble helt blank!! trodde jeg skulle dø der og da, men etter noen sekunder kom streken sterkere og sterkere, men overraskenes svak enda!! 
 igår på CB + 'n ble det veldig sterk strek og de a1 igår....
så kan tro jeg fikk litt noia noen sekunder dermen ingen antydning til TR eller noe så tror spiren klamrer seg fast litt til...

det er ikke noe på apoteket som måler hcg økning??? har ikke hørt om det selv, men vet jo aldri... gidder ikke dra til legen liksom for det..

På billigstrimlene mine har det tatt et halv minutt til ett minutt før testen har kommet, så har den blitt sterkere og sterkere til testen har tørket ut. 
Jeg bestilte digital på mandag, fikk mail kl 13 om at den var sendt

Trooor du?
Det har alltid tatt bare en dag eller to etter at jeg har fått mail om at den er sendt, så jeg er litt irritert

Back
Topp