New Zealand

Pouri

Betatt av forumet
Vi venter vår lille i juli 2016 og pappaen er fra New Zealand. Derfor tenker vi på å reise dit for å besøke besteforeldrene neste jul! Det er jo en vanvittig lang tur da, og vi er litt usikre på hvordan det vil gå, med en baby på 6 mnd... Noen som har erfaring med å reise langt med så små?

Så gøy med tur!
Vi reiste til Mexico da vår datter var seks måneder. Da var det to mellomlandinger før vi kom til destinasjonen. Vi fløy med Klm og på langturen fra Amsterdam til Mexico City hadde vi en kurv/bassinett som hun lå i da vi fikk henne til å sove. Det vil jeg absolutt anbefale slik at du får litt fri fra å ha h*n på deg hele turen.
Vi tok kontakt med Klm og fortalte at vi ønsket det.
Ellers vil jeg bare råde deg til å ha god tid, ikke stresse med for kort tid til neste fly, ha med bæresele/sjal, smokk eller evt. Amme når flyet letter og lander.
God tur, det går nok kjempebra!

Så gøy med tur!
Vi reiste til Mexico da vår datter var seks måneder. Da var det to mellomlandinger før vi kom til destinasjonen. Vi fløy med Klm og på langturen fra Amsterdam til Mexico City hadde vi en kurv/bassinett som hun lå i da vi fikk henne til å sove. Det vil jeg absolutt anbefale slik at du får litt fri fra å ha h*n på deg hele turen.
Vi tok kontakt med Klm og fortalte at vi ønsket det.
Ellers vil jeg bare råde deg til å ha god tid, ikke stresse med for kort tid til neste fly, ha med bæresele/sjal, smokk eller evt. Amme når flyet letter og lander.
God tur, det går nok kjempebra!
Supert, tusen takk for tipset!!
Hvordan var det med tidsforskjell og jetlag?

Back
Topp