Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nææ har du bodd derCentral park er hyggelig. Ta heste taxi rundt å se på alle menneskene og parken
Ta båt turen ut og se New York fra frihets gudinnen.
Veldig hyggelig havn er det der også
Må innrømme at når jeg bodde i NJ gjorde jeg lite av familie vennlige ting![]()
Du hører kanskje sirener men tror hotellene er stille")Var i usa i 2 år og 6 mnd![]()
Var i usa i 2 år og 6 mnd![]()
Oii 2 år og 6 mndDu hører kanskje sirener men tror hotellene er stille")
Vi bodde rett ved Central Park (Waldorf Astoria) og hørte ikke noe særlig bråk. Dere kommer til å ha det kjempefintNææ har du bodd derååh så gøy
Vi skal bo midt på Manhattanser for meg at det blir veldig bråkete
men se frihetsgudinnen er noe vi absolutt må gjøre
![]()

Åååh så godt at du sier detVi bodde rett ved Central Park (Waldorf Astoria) og hørte ikke noe særlig bråk. Dere kommer til å ha det kjempefint![]()
Vi brukte t-banen bare en gang, dessverre. Så der kan jeg ikke hjelpe deg. Den ene gangen dilta jeg bare etter mannen og det var kun for å oppleve hvordan det var å ta banen. Vi kjørte stortsett taxi eller hadde egen sjåfør eller gikk til og fraÅååh så godt at du sier detvar litt urolig da gubben sa "vi skal bo MIDT på Manhattan"
men da kan jeg senke skuldrene.
Åssen er det å ta t-banen med vogn? Er det yey eller ney? Vi skal ha med babyzen yoyo trille.

En ting til. Hvordan gjorde du det med transport til og fra flyplassen? Vi skal ikke ha med bilstolen. Blir alt for mye å bære påVi brukte t-banen bare en gang, dessverre. Så der kan jeg ikke hjelpe deg. Den ene gangen dilta jeg bare etter mannen og det var kun for å oppleve hvordan det var å ta banen. Vi kjørte stortsett taxi eller hadde egen sjåfør eller gikk til og fra
Det er stort og romslig overalt og tror ikke dere vil føle dere i veien med vogna. New York i mai er helt fantastisk. Vi var ofte på Central park på piknik. Gå på nærmeste whole foods og der finner du altfor mye godt som dere kan ta med i parken![]()
Da vil jeg anbefale at dere forhåndsbestiller en bil (limousin), hvis dere ikke har tenkt å ta med egen bilsete. Det er stortsett god service overalt i NYC, men bare ikke drosjesjåføreneEn ting til. Hvordan gjorde du det med transport til og fra flyplassen? Vi skal ikke ha med bilstolen. Blir alt for mye å bære på
Men leste at det er taxi selskaper som har barneseter. For de som står ved flyplassen har vel neppe ett barnesete liggende å slenge![]()

Da vil jeg anbefale at dere forhåndsbestiller en bil (limousin), hvis dere ikke har tenkt å ta med egen bilsete. Det er stortsett god service overalt i NYC, men bare ikke drosjesjåførene
Det er ikke pålagt å ha barn i bilsete der fikk jeg høre, men sånn som drosjene kjører der vil jeg anbefale bilsete på det sterkeste. Hør med hotellet. De kan sikkert hjelpe deg med det![]()
Da vil jeg anbefale at dere forhåndsbestiller en bil (limousin), hvis dere ikke har tenkt å ta med egen bilsete. Det er stortsett god service overalt i NYC, men bare ikke drosjesjåførene
Det er ikke pålagt å ha barn i bilsete der fikk jeg høre, men sånn som drosjene kjører der vil jeg anbefale bilsete på det sterkeste. Hør med hotellet. De kan sikkert hjelpe deg med det![]()
Aaah takk for mange gode tipsBare en innskytelse: Vi bestilte det vi trodde var en limousin (enkelte i selskapet syntes det ville vært gøy), men fikk en vanlig "town car," selv om selskapet het "limo-service," og vi spesifikt bar om limousin.
Husk å bestille i god tid til hjemreisen også, da sikkerhetskontrollen(e) i USA er et mareritt..
Ellers er New york en flott by, og det er opplevelser i fleng!![]()
Du kan sjekke på f.eks www.yelp.com, og se om andre har skrevet noe om firmaet, det kan lønne seg.Aaah takk for mange gode tips
Mannen fant en side som heter kidcar.com
"Best carservice for kids"
Minner om sånn limo service. Haha man må til og med laste ned en app.
Næææh! TakkDu kan sjekke på f.eks www.yelp.com, og se om andre har skrevet noe om firmaet, det kan lønne seg.
Husk også å betale for det dere blir tilbudt av forsikringer, det lønner seg.![]()
Ja, det varierer nok på bilene og firmaet, men hotellet vi bodde på hadde kun limousiner. Så selv om vi ønsket en vanlig bil, var det limousin de haddeBare en innskytelse: Vi bestilte det vi trodde var en limousin (enkelte i selskapet syntes det ville vært gøy), men fikk en vanlig "town car," selv om selskapet het "limo-service," og vi spesifikt bar om limousin.
Husk å bestille i god tid til hjemreisen også, da sikkerhetskontrollen(e) i USA er et mareritt..
Ellers er New york en flott by, og det er opplevelser i fleng!![]()