New York

Solskinn14

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Om en uke drar kjæresten min og jeg til New York..! Jeg GLEDER meg!! :) :) Vi skal være der en uke. Har noen vært der, og har tips til hva vi absolutt bør se/gjøre? :) Morsomt med ting litt utenom de mest "typiske" turisttingene :D

Åå, det hørtes herlig ut! Har ikke vært der selv, så har dessverre ingen tips. Men ha en fin tur, kos dere masse! :D

Hvor skal dere bo? Dere må gå å se en Musical, det er gøy!
Vi tok også helikoptertur over frihetsgudinnen. Så tok vi båten ut dit. Coney Island tivoli er gøy!
Shopping i brooklyn, en romantisk tur i centeral park, museumstur, empire state..

Årh, guri jeg savner New York. Har vert der to ganger og har virkelig ikke blitt mett på stedet! :)

En "drink" ( ;) ) på takterassen til hotellet ink 48 i solnedgang <3

Heldig! Du får kose deg masse!! :)

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Ååååh, ikke misunnelig i det hele tatt..;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da må du ha en helt utrolig fantastisk tur din heldig gris :D

Åååh....så heldig du er! Kos deg masse!!

Det høres helt fantastisk ut! Kos dere masse:)

jeg har sagt at skal jeg til NY så skal i den der parken dems. husker ikke navnet på den. men dit skulle jeg ha dratt :P

Om en uke drar kjæresten min og jeg til New York..! Jeg GLEDER meg!! :) :) Vi skal være der en uke. Har noen vært der, og har tips til hva vi absolutt bør se/gjøre? :) Morsomt med ting litt utenom de mest "typiske" turisttingene :D
Jeg har vært der og det er helt magisk! Mitt beste tips er å gå, gå, gå, gå! Du vil se så masse på veien fra A til B!

Åh, heldig! Jeg ELSKER NYC =D
Jeg anbefaler å spise på Bubba Gump Shrimp Co på Times Square. Det er veldig god mat, veldig bra service og om du liker Forrest Gump, en helt fantastisk herlig restaurant :)

Annet: Natural History Museum på Upper West side (ved Central Park).
Gå mye, ja, men også ta t-banen. Det er veldig enkelt og oversiktelig, og du får litt Die Hard-følelse :)
Spice Market er en bra rastaurant, bla kjent fra SATC.
Soho og greenwich village er koselig områder.

Masse god tur :)

Dra på stand-up! Comedy Cellar er bra, men man må forhåndsbestille for å være sikker på å få komme inn, for de er ofte utsolgt. Da vi var der på bryllupsreise i fjor gikk vi på masse sånne show, noe urdårlig og noe virkelig bra! De dårlige var gratis, så det gjorde ingenting.

Ellers alt det andre som er nevnt her! Vi gikk masse, og fordi det ikke var så dyrt der gjorde vi det sånn at når vi ble slitne og ville hjem så tok vi bare taxi tilbake til hotellet. Null stress! :D

God tur! Dere er kjempeheldige! :)
*misunnelig*

Åååå! Du er heldig. Jeg har ikke vært i New York, men har vært i USA en gang før, og har SÅ lyst tilbake. :D

Kos deg masse på tur!

Back
Topp