Åh, elsk på NY! Få med dere stand up, vi kjøpte faktisk billetter på Times Square, billige billetter, men du MÅ kjøpe en drink under showt (de er kjempesterke og gode så det var verdt det[8D]), aldri ledd så mye i hele mitt liv og samboeren min ble så driti ut *haha*
Dropp Starbucks, dyr kaffe som også eksisterer i Norge, spis heller på små steder som ikke er kjeder, ta en sjanse, og bruk gjerne litt penger på maten. Veldig god thairestaurant i Chelsea (rett ved kinoen der). Chinatown er morsomt, ellers er jeg veldig glad i Brooklyn, roligere og mer oversiktlig [;)]
Ta den gratis fergen som går til Staten Island og dere får se hele "skylinen" og Frihetsgudinnen. (Sett Batmanfilmen med Heath Ledger? Det er de fergene han truer med å blåse til himmels [;)])
Ellers er jo MoMa og Guggenheim nødvendigheter i mine øyne.
Spis Donuts! Gå tur i Central Park! Shop på Gap (fantastiske barneklær), Victoria Secrets, Foot Locker og Forever21 (dritbillig) [:)]
Få med dere en kamp, enten baseball, basket eller amerikansk fotball. Vi så amerikansk fotball i fjor, knallgøy og virkelig "amerikansk", jagerfly som fløy over banen og soldater som marsjerte rundt, halvnakne damer som danset og korps, en hau med engasjerte folk og masse junkfood [:D] Det er stykke å dra for å se amerikansk fotball (tog utenfor NJ), men alle skal samme vei så det går mange tog, og morsom tur [;)]
Kooooos dere, så misunnelig!