New York, og på shopping etter babyklær

FebruarLykke18

Andre møte med forumet
Hei hei :)

I november skal jeg og min beste venninne på tur til NY. Vi skal kun være i 4 dager, og formålet vårt er kos, jentetid, god mat, favoritt byen vår og selvsagt shopping.

Vi skal bo veldig sentralt ved times square.

Vi har begge vært i NY flere ganger, men denne gangen blir den første der en av oss er gravid og den andre har en toddler. Altså blir jo hva vi vil se etter på shopping noe litt annet ;)

Har dere noen erfaringer om butikker vi må innom, med nydelig babytøy osv?

RL har jo fantastisk fint baby- og barnetøy og er endel rimeligere der enn er hjemme :) hvis dere har vært der før har dere kanskje vært på outleten på Woodbury? Dit ville jeg i hvert fall dratt og gått bananas på barneavd til Gant og RL og Lexington ;)

RL har jo fantastisk fint baby- og barnetøy og er endel rimeligere der enn er hjemme :) hvis dere har vært der før har dere kanskje vært på outleten på Woodbury? Dit ville jeg i hvert fall dratt og gått bananas på barneavd til Gant og RL og Lexington ;)

Tusen takk for tips :D Jeg har ikke vært på Woodburry før, men høres ut som om vi tar turen denne gangen ;)

Har du vært på Jersey garden før? Et mye billigere outlet mall enn woodbury. Har funnet mye fint der til meg selv før, så ikke etter barneklær, men de har helt sikkert det også [emoji4] Det går buss fra bussstasjonen på ca 41st and 8th ave. Ellers har Disney butikken på times square veldig mye søtt [emoji7]

Back
Topp