Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: AB
jeg har bare vært i New York uten barn. Men jeg hadde nok aldri tatt med små barn dit hvertfall. Føler det er mest shopping og sightsing som kan gjøres der. Å mine barn hadde hvertfall blitt fort leie. Men kanskje noen andre har erfaringer med å ta med barn[:)]
ORIGINAL: Ingunn_
ORIGINAL: AB
jeg har bare vært i New York uten barn. Men jeg hadde nok aldri tatt med små barn dit hvertfall. Føler det er mest shopping og sightsing som kan gjøres der. Å mine barn hadde hvertfall blitt fort leie. Men kanskje noen andre har erfaringer med å ta med barn[:)]
Mine barn liker heller ikke det, men broren min bor der og har veldig lyst på besøk av oss! Vi blir seks voksne og tre barn som reiser, og vi skal bo privat hos han.
Noen andre som har erfaringer?
ORIGINAL: alltidlente
Jeg har ikke vært der med mine barn, men har vært der med barn... det er ingen problem- MYE å finne på... Central park , dyreparken, hundrevis av spennende museer for barn, stranda ( litt utenfor men dog) osv osv... hadde ikke tvilt på å ta med barna mine dit dersom jeg hadde hatt muligheten[:D]