New mama bottom spray

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Dere som ikke har født enda, og dere som ikke har kjøpt den; gud så deilig!!! Den kalde dusjen ved siden av do lindrer kortvarig, men denne sprayen kjøler en stund og tar bort svien! Helt utrolig! Dette er ikke et sponsa innlegg :P Men når den virker så godt på meg så kan jeg ikke annet enn å anbefale den videre!!

Vedlegg

• 1412598642252.jpg
    1412598642252.jpg
    65,9 KB · Visninger: 150
ikke for å være dum, men sprayer du den nedentil etter du har født? Hvor kjøper du den?

Ja denne er helt fantastisk! Like fornøyd med den nå som etter forrige fødsel :-D

Sent from my iPhone using BV Forum

ikke for å være dum, men sprayer du den nedentil etter du har født? Hvor kjøper du den?
Ja den lindrer svie etter sting og ubehag. Hjelper litt mot hevelse også, fantastisk sak! Jeg kjøpte min på iHerb men vet de har den i norske nettbutikker også.

Åh!! Tror jeg må inn å bestille!!! ☺️☺️☺️

Oi, denne skulle jeg jo bestille for lenge siden! Helt glemt, så takk for på minnelsen :) Har vært på iHerb og handla den nå, håper den rekker å komme fram i tide...

Bra den fungerer så bra! Har selv kjøpt for ei stund siden, og den ligger og venter sammen med det lille som jeg har somlet meg til å pakke i fødebaggen :P

Der er den ja :)
Tenkte kanskje å skaffe denne men rakk ikke det, og nå er det ikke så mye vits i å bestille heller :(

Bestilte fra skinlove i går kveld og i dag fikk jeg mail om at den lå i postkassa om 1-2 dager :) spent å se :)

kan noen forklare meg på norsk hvilke ingredienser som er i? står hazel er det nøtter? vet det er mange lignende produkter med forskjellige nøtter i, og det kan jeg ikke bruke pga allergi..

kan noen forklare meg på norsk hvilke ingredienser som er i? står hazel er det nøtter? vet det er mange lignende produkter med forskjellige nøtter i, og det kan jeg ikke bruke pga allergi..
Hvis det står hazel, så er nok det hasselnøtter :/

Back
Topp