New Mama Bottom Spray

madison25

Glad i forumet
Da har jeg gått til innkjøp av denne, og håper selvfølgelig dette er vidundersprayen sendt fra himmelen :D hehe.. Hadde sååå utrolig vondt i underlivet etter forrige fødsel og klarte nesten ikke sitte på 4-5 dager etterpå :( Er mer enn villig til å gi denne en sjanse iallfall :)

Her er litt info om produktet:

"Bottom Spray er en pleiende, avkjølende og beroligende spray for underlivet før og etter fødsel. Pleier hemoroider, sprukket/sår hud og demper smerter og ubehag. Den smarte pumpen gjør at du kan spraye med flasken opp ned. En praktisk og takknemlig pleie før og etter tøffe tak."

"Best-selling New Mama Bottom Spray is a cooling, soothing perineal mist that helps ease discomfort of postpartum vaginal soreness and swelling, episiotomies and hemorrhoids. Made with all-natural ingredients, including astringent witch hazel, antibacterial lavender, and cooling peppermint pure essential oils.
Relief is a spray away, mist as often as you need it, especially after bath or toilet use. The clever inverted sprayer means it sprays easily upside down!
Sit easier, feel better – naturally.
  • No parabens or artificial preservatives
  • No artificial dyes, colorings or fragrances
  • Cruelty-free
  • Toxin-free
  • Vegan

Mamas also use it for sunburn, puffy eyes, aftershave, toner, swimsuit chafe, razor burn and more!"

Hva tror dere om dette damer? Noen som har prøvd, eller andre som kunne tenke seg å prøve denne? :)

new-mama-bottom-spray_2.png

Jeg hadde noen små rifter (som svei noe helt for jævlig) etter førstemann og skyldt med grønnsåpevann etter dobesøk den første tiden. Etter andremann hadde jeg null rifter og det var en helt annen hverdag. jeg smurte med babyolje nedentil i en måneds tid før begge fødslene, så tenker jeg prøver meg på det denne gangen også, ellers så den jo lur ut den der :)

Håper jo det går bedre denne gangen enn med første mtp rifter og sånt, men tenkte å ha den i bakhånd for sikkerhetsskyld hvis det skulle bli like ille ;) Er sikkert mye annet man kan bruke også, men syntes bare denne så genial ut :)

Jeg kan se at denne er kjekk. Jeg har begynt å bruke olje nedentil. Tenker at det kan ikke skade. Jeg ble klippet under forrige fødsel, og har hatt ubehag i arret fra den gang den siste mnd. Må tenke litt på den her også ser jeg :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Bestilt denne selv, håper den er så god som mange sier... :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp