New born sete fra Stokke

Havfruen_87

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Jenter, er det noen av dere flergangsfødende som har brukt dette setet? Erfaringer? Er det noe vits å ha? Passer det til eldre tripp trapp stol fra Stokke?

Sniker fra juni: vi brukte det litt til storebror, og skal absolutt bruke det til lillebror! :) vi var kjempefornøyde med det sist, og angret på at vi ikke hadde kjøpt fra starten av. Man får så fin kontakt med dem ved matbordet i forhold til en vippestol/teppe på gulvet. Den går an å bruke på gammel tripptrapp, men den klikker seg ikke på plass. Så ville ikke gått så mye unna tror jeg.

Jeg har brukt det til nr.1 og skal absolutt bruke det igjen nå. Det passer de gamle stolene helt fint, bare som sagt over ikke har den ekstra sikring som med de nye - men det er sikker nok. anbefalles!

Funka fint på gammel tripp trapp! :) Vi brukte den då snuppa begynte å vera interessert i oss mens vi åt, ca 3 mnd gammal og så fram til ho kunne sitte sjøl.

Vi hadde sist gang,brukte det aldri...solgte det i går,for jeg trenger ikke at det står å fyller opp her! /:

Passer til stoler fra etter 2003 :)

Vi hadde det helt fra starten til storesøster og nå skal lillebror ta det i bruk når han kommer. Det er virkelig en av de tingene vi har satt aller mest pris på av alt utstyret vi har hatt i hus. Gir en helt egen kontakt med babyen ved bordet, og man har baby med seg på kjøkkenet uten å måtte ha vippestol, vugge, bilstol etc. HELT gull :) De blir en naturlig del av måltider og ellers andre aktiviteter på kjøkkenet :)

Tusen takk for alle kommentarer, skal ringe til nærmeste Barnas Hus og høre med dem...hvis ikke blir det finn.no :-)

Et absolutt must have synes jeg. Passer fint på gammel stol. Om man ønsker å få det klikket i lås på gammel stol kan man tilpasse det ved å file hakk i stolen, det har vi gjort :-)

Har kjøpt sete brukt og venter på at mannen skal klare å få ordna med stolen vi har avtalt kjøpt brukt av et kollegapar av han :p tenker det kommer til å bli endel brukt, så gjenstår det bare å se :)

Vi hadde det til førstemann og skal bruke det igjen nå til lillesøster :)

Vi har det på en eldre tripptrappstol, man får ikke låst det, men det sitter bom fast. Om man gidder kan man file til stolen slik at det låses i sporene.

Vi hadde det til førstemann og skal bruke det igjen nå til lillesøster :)

Vi har det på en eldre tripptrappstol, man får ikke låst det, men det sitter bom fast. Om man gidder kan man file til stolen slik at det låses i sporene.
Seriøst? Passer det? Og sitter så fast at det er trygt?

Vi har gubbens gamle tripptrappstol og syns det er litt dyrt å måtte kjøpe ny stol fordi vi har lyst på setet til å ha på :-P

Seriøst? Passer det? Og sitter så fast at det er trygt?

Vi har gubbens gamle tripptrappstol og syns det er litt dyrt å måtte kjøpe ny stol fordi vi har lyst på setet til å ha på :-P

Vi bruker det på tripp trappen som mamma og pappa kjøpte til meg i -88 :p Setet sitter fast, det går helt nedpå, men er vel noen spor der som ikke klikkes på plass. Hadde vi orket å skjære i stolryggen kunne vi nok ordnet de sporene sjøl. Vi brukte det til eldste til han var fem mnd ca, og opplevde det aldri som utrygt. Man må løfte setet for å få det av.

Det nye bøylesettet passer ikke til de gamle stolene da, men om man har den gamle er jo ikke det noe problem :)

Vi bruker det på tripp trappen som mamma og pappa kjøpte til meg i -88 :p Setet sitter fast, det går helt nedpå, men er vel noen spor der som ikke klikkes på plass. Hadde vi orket å skjære i stolryggen kunne vi nok ordnet de sporene sjøl. Vi brukte det til eldste til han var fem mnd ca, og opplevde det aldri som utrygt. Man må løfte setet for å få det av.

Det nye bøylesettet passer ikke til de gamle stolene da, men om man har den gamle er jo ikke det noe problem :)
Mannen er født i 88 så stolen er vel fra rett etter det. Da skal vi fader ta prøve!

Back
Topp