Nevn positive ting om graviditeten

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
En positiv ting er at man slipper å føle seg fyllesyk i helgene (såfremt man føler seg bra da)

Man ikke trenger å føe at man er tjukk, og man kan være stolt av den store magen sin og ikke prøve å holde den inne ;)
Det gleder jeg meg til, men før magen kommer, er det ett problem. Skal i reunion i morgen med barneskolen, og siden ingen vet om graviditeten, og jeg ser ut som jeg er 4mnd på vei, måtte jeg ut i går å kjøpe to oversized gensere for å prøve å skjule magen. Lurer på hvor mange som avslører meg den dagen plutselig snuser jeg ikke, røyker ikke på fest lengre, og ikke skal jeg drikke alkohol har allerede prøvd å ta en liten spansk, og sagt at guttungen på 4 skal i barnebursdag på søndag, og at pappaen skal på jobb, så jeg må kjøre hjem igjen på kvelden... Og sagt at jeg måtte slutte å snuse pga dårlige leverprøver jeg og legen prøver å finne årsaken til.

At jeg faktisk er gravid!! Det er et under... Etter 2 SA i vinter er det ikke en selvfølge at alt går bra har jeg erfart. Så krysser fingrene for at ukene går og spiren består.

At jeg spiser og drikker sunnere gjennom et svangerskap enn hva jeg gjør til vanlig, noe som er bra for kroppen og babyen! :-)

Back
Topp