Nevn noe du gjerne sku hatt til babyen uansett pris

Momofmany

Forumet er livet
(kopier og lim inn bildet om du er på data)
babyswing.jpg
Jeg har utrolig lyst på en slik, hadde jeg hatt plass og penger! Så er den kjempesøt!

Klær fra nøstebarn <3 de er så gode, men de er dyre og smårollingen med bursdag i desember fikk så utrolig mye ullklær at jeg ikke kunne forsvare å bruke så mye penger på enda mer ull. Ellers er det et hyllesett i lilla jeg har sett meg ut som jeg har sååå lyst til å kjøpe men jeg har fått streng beskjed fra barnefar om at ingen nye møbler skal i hus før påbygget står ferdig (og det er sikkert 2 år til om ikke lengre.... sukk)

Det er ikke så fryktelig mye dyrt jeg har lyst på, men det er totalsummen som blir ille..... :P

hadde jeg hatt råd ville jeg kjøpt meg bedre tid, tiden går så fort og så må man på jobb igjen :(

det går altfor FORT ! nå skjønner jeg hva mine foreldre mener med "det er som i går at du stabbet rundt i stua". nesten litt trist , uff vi får bruke tiden fremover til å nyte tiden mens den er her! :)

det går altfor FORT ! nå skjønner jeg hva mine foreldre mener med "det er som i går at du stabbet rundt i stua". nesten litt trist , uff vi får bruke tiden fremover til å nyte tiden mens den er her! :)

Absolutt. Før greide jeg å se frem til det som kom også, men nå har jeg fått igjen energien etter babyen og barna er jo så fantastisk hærlige på desse alderstrinnene. Så nå blir det hardt når jeg snur meg igjen og ser nok et år er gått..

åå - dette blir for seriøst haha sitter med en tåre i øyekroken - må kjøpe "stopp og gro" pulver ! Vi får bare fokusere på det positive - og være med å forme disse små til gode personer : )

Det hadde jeg også...så det kjøpte jeg for noen uker siden! Hadde den sist også, helt fantastisk! Anbefales.

Jeg ønsker meg stooor bil...en ny toyota land cruiser kanskje!
Når brukte du den? Hvorfor er den bedre enn lekegrinda feks? Lyst på jeg og men ser for meg ungene kommer til å vugge den litt for mye!

Back
Topp