Nevn EN ting du mener alle burde ha!

Har vært superfornøyd med min sterilisator til 290 kroner fra ebay ny!
Den har jeg brukt til flasker og smokker og blir nyttig nå i fortsettelsen.
De er veldig dyre i Norge, tror man må gi fra 800-1500 kr for en skikkelig en ( altså ikke mikrobølgeovnsterilisering).
Så det kjøpet var et av de mer nyttige og rimelige.

Bæretube skal med i fødebagen denne gangen! Kjøpte ikke sist, men denne gangen skal jeg ha! :) vet at enkelte sykehus har dette, men de hadde ikke på Haukeland når jeg fødte i julen 2015. Regner med de ikke har fått det ennå..

Bæretube skal med i fødebagen denne gangen! Kjøpte ikke sist, men denne gangen skal jeg ha! :) vet at enkelte sykehus har dette, men de hadde ikke på Haukeland når jeg fødte i julen 2015. Regner med de ikke har fått det ennå..
Sniker fra desember, lurer bare på hva bæretube er?:)

Er det praktisk da? Da skal en være hud til hud ikke sant?

Er det praktisk da? Da skal en være hud til hud ikke sant?

Den anbefales jo av mange jordmødre da. Det skal være hud mot hud og babyden blir samlet tett inntil kroppen som senker stressnivået til baby og fremmer hormoner hos mor som hjelper på melken skal komme :)

Den anbefales jo av mange jordmødre da. Det skal være hud mot hud og babyden blir samlet tett inntil kroppen som senker stressnivået til baby og fremmer hormoner hos mor som hjelper på melken skal komme :)
Så lurt. Kanskje vi skulle hørt om det er noe som KK låner ut også.

Jeg skal invistere i babynes og bilpose [emoji2] Og ammepute[emoji119]

Ull ammeinnlegg. Er jo vinter i januar så må passe på å ikke få brystbetennelse [emoji26][emoji26]

Vurderer å kjøpe babynest, men skal ha en vugge og lekegrind som jeg kan legge babyen i på stuen. Så usikker på om det blir et "must"?

Bbhugme. Kan brukes som ammepute etter at du har født, og før det kan man sove/sitte mer behagelig med den. Jeg stapper den under magen og mellom puppene når jeg skal sove. Deilig!

Kjøpt brukt da. Aaalt for dyr å kjøpe ny.

Bbhugme. Kan brukes som ammepute etter at du har født, og før det kan man sove/sitte mer behagelig med den. Jeg stapper den under magen og mellom puppene når jeg skal sove. Deilig!

Kjøpt brukt da. Aaalt for dyr å kjøpe ny.

Kjøpt meg en sånn jeg og. Savna noe sånt både i graviditeten og som ammepute sist, men da var økonomien strammere enn nå.

Denne gangen har jeg kjøpt babysete til tripptrappen. Gikk fort lei av å spise med baby på fanget sist. Fant det brukt på Finn og stolen arves av storebror som mener han er for stor (han er fire, men i hans barnehage sitter de minste på tripptrapp og de store på benk :( )

Kjøpt meg en sånn jeg og. Savna noe sånt både i graviditeten og som ammepute sist, men da var økonomien strammere enn nå.

Denne gangen har jeg kjøpt babysete til tripptrappen. Gikk fort lei av å spise med baby på fanget sist. Fant det brukt på Finn og stolen arves av storebror som mener han er for stor (han er fire, men i hans barnehage sitter de minste på tripptrapp og de store på benk :( )

Oisann. Hos oss er 9 åringen nå nettopp sluttet å bruke sin. Ser han satt så mye bedre på tripptrappen enn på vanlig stol. Men nå mente han at han var blitt for stor[emoji23]

Back
Topp