Nevn EN ting du mener alle burde ha!

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Altså... ikke sånne standardting som vogn og bilsete... men andre litt mer *kjekke-å-ha-ting*... :D

Da jeg gikk gravid med eldstemann var liksom bleiebøtte det helt store... men jeg kastet meg aldri på bølgen og savnet det ikke til mine tre..

Hva er det denne gangen? :D

Last edited:
Jeg har ingen erfaring men jeg tror jeg ønsker meg bæresjal og vippestol! (Oooops, det var to! [emoji85][emoji23])

Jeg har ingen erfaring men jeg tror jeg ønsker meg bæresjal og vippestol! (Oooops, det var to! [emoji85][emoji23])

Til de tre eldste var det babybjørn som gjaldt, men jeg brukte det sjeldent fordi det var så mye lettere å bare plukke de opp og bære de på armen... :P

Vippestol var greit å ha når de ble litt eldre og kunne sitte og se på oss mens vi spiste osv... :)

Har helt glemt hva det heter. Men slikt babysete til tripp trapp stolen. (newborn seat?)
Og babybjørn vippestol.
Det var ting jeg var veldig glad i sist.

Jeg har aldri brukt TrippTrapp stol... har liksom ikke helt sett behovet for det... de har hatt sånn høy babystol når de var små... og så rett over på voksenstol etterhvert... :P

Vippestol derimot.. :)

Jeg har aldri brukt TrippTrapp stol... har liksom ikke helt sett behovet for det... de har hatt sånn høy babystol når de var små... og så rett over på voksenstol etterhvert... :p

Vippestol derimot.. :)
Elsker tripptrapp stolene. Snart 9 åringen min har nå gått over til vanlig stor med kjøkkenbordet.
Og jeg ser at han sitter mye dårligere nå enn da han satt på tripptrapp stolen.
Tripptrappstolen kan stilles inn til å passe til alle høyder. (jeg liker tilogmed å sitte på en slik stol :P )

4 åringen også sverger til sin stol. :Heartred

Ammepute! Hadde ikke det til første og jeg fikk betennelse i skulderen av å amme (feil stilling). Med nr 2 var det nesten det eneste jeg kjøpte og det var den beste investeringen jeg har gjort!

Ammepute! Hadde ikke det til første og jeg fikk betennelse i skulderen av å amme (feil stilling). Med nr 2 var det nesten det eneste jeg kjøpte og det var den beste investeringen jeg har gjort!

Jeg har sydd meg ammepute... (og har faktisk den liggende som jeg sydde til guttene for 18 år siden også :P )

Ammepute er alfa omega imo... :D

Tenker babycall og lekegrind. Godt å kunne høre (evt se) baby siden vi har soverom i en annen etasje enn stue og kjøkken:) i tillegg tenker jeg en trygg plass å legge baby når de er begynt å krabbe. Om jeg ønsker å ta ut av oppvaskmaskinen eller gjøre noe annet nyttig :smiley-bounce022

Tenker babycall og lekegrind. Godt å kunne høre (evt se) baby siden vi har soverom i en annen etasje enn stue og kjøkken:) i tillegg tenker jeg en trygg plass å legge baby når de er begynt å krabbe. Om jeg ønsker å ta ut av oppvaskmaskinen eller gjøre noe annet nyttig :smiley-bounce022

Babycall står på listen min... Litt avhengig av det siden huset her er i 3 etasjer :)

Bilstolpose har jeg fått tips om tidligere at er et must (hadde ikke tenkt tanken selv, men er første så vet ikke hva vi kan forvente enda :))

Bilstolpose har jeg fått tips om tidligere at er et must (hadde ikke tenkt tanken selv, men er første så vet ikke hva vi kan forvente enda :))

Har aldri hørt om det... :P

Her har vi alltid varm bil når vi skal ut og kjøre på vinteren... ;)

Babynest var ett must for meg med forrige mann. Var så lettvint å ha med seg rundt, i senga mellom oss, i sofaen, på hyttetur osv :) Så skal investere i ett nytt nå :)

Er vell ikke inne i bilen som er største problemet. Er for å slippe å måtte ha så mye tøy på i bilstolen slik at selene kommer tett inntil kroppen. OG dersom man bærer barnet i basen. Da vil ikke barnet fryse.

Mulig det... men har aldri hatt noe behov for det før... og to av guttene her er vinterbabyer... :P

Back
Topp