Nettstudier

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Noen som har tatt det, og har et kurs/sted å anbefale innen regnskap?

Har sett på nki og nks sine studier. Er det noen andre steder som evnt er verdt å sjekke?
Hører gjerne erfaringer generelt og :)

Jeg har tatt eller holder på med digital markedsføring gjennom kristiania.no
Flink foreleser og godt inntrykk ellers, kan jo sjekke om de har noe innen feltet du søker. Jeg betaler 50 000 for dette studiet som startet i september ifjor og er ferdig når jeg har levert eksamen på tirsdag. :)

Tok noe via bi. Funket veldig greit. Men må være flink til å legge opp tid til å gjøre oppgaver, se på opplæringsmatrialet på nett etc. Jeg anbefaler å sette opp faste tider ila uka til å jobbe med det, og ikke sett opp for pange økter 1- 2 t er mer en nok i en omgang.:-)

Jeg har tatt eller holder på med digital markedsføring gjennom kristiania.no
Flink foreleser og godt inntrykk ellers, kan jo sjekke om de har noe innen feltet du søker. Jeg betaler 50 000 for dette studiet som startet i september ifjor og er ferdig når jeg har levert eksamen på tirsdag. :)
Ja, dette er vel gamle nks. De har byttet navn så jeg :)
Er opplegget greit? Føler du at du har god tid på å fullføre oppgavene osv? :)

Ja, dette er vel gamle nks. De har byttet navn så jeg :)
Er opplegget greit? Føler du at du har god tid på å fullføre oppgavene osv? :)
Norges yrkesgymnas hette de når jeg begynte vet jeg :) Skal sies at jeg hadde aldri gjort det om jeg hadde visst jeg var gravid. Etter jul har jeg ikke gjort noe som helst, men har fortsatt fått levert oppgavene i tide da det som regel bare en en maks hver 14 dag/ en i mnd. Jeg er veldig positiv til de! Hadde nok vært bedre om jeg faktisk fikk gjort alt eg skulle, men nå er målet mitt å få levert eksamen og bare få en middels karakter.

Norges yrkesgymnas hette de når jeg begynte vet jeg :) Skal sies at jeg hadde aldri gjort det om jeg hadde visst jeg var gravid. Etter jul har jeg ikke gjort noe som helst, men har fortsatt fått levert oppgavene i tide da det som regel bare en en maks hver 14 dag/ en i mnd. Jeg er veldig positiv til de! Hadde nok vært bedre om jeg faktisk fikk gjort alt eg skulle, men nå er målet mitt å få levert eksamen og bare få en middels karakter.
Ser den :)

Kunne visst få gratis tilgang i 24 timer, så har sittet og sett litt på det i dag. Ser bra ut.
Må vel få godkjent av NAV og da, siden jeg går på dagpenger, men siden det er et kort kurs jeg tenker å ta så tror jeg ikke det skal bli noe problem.

Back
Topp