Nettstudier

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen her som har erfering med å ta nettstudier

Jeg tenker å ta nettstudie fra NKI som helseassistent mens jeg går hjemme med mini:) studiet varer i 9 mnd, så det burde jo gå fint egentlig. Har ikke termin før i juli, så jeg lurer på når det er best å starte evnt.

Jeg vil jo dettte så disiplin og viljestyrken er der, men er det vannskelg å kombinere med barn?

Vil gjerne høre deres erfaringer med å ta nettstudie.

Flytter til generelt og håper du kan få noen svar der :)

Jeg holder på med nettstudie nå. Tar kontormedarbeider på NKI- og er veldig fornøyd med NKI. Er klart det kreve mye selv disiplin, men er veldig alright, på NKI er det blandt annet klasserom, du kan være med i studigruppe. :-)

Jeg holder på med nettstudie nå. Tar kontormedarbeider på NKI- og er veldig fornøyd med NKI. Er klart det kreve mye selv disiplin, men er veldig alright, på NKI er det blandt annet klasserom, du kan være med i studigruppe. :-)

Oii :D spennende. Syns du det går greit å kombinere det med barn? Jeg vil jo gjerne dette og tenker at jeg burde klare å ballansere det med å være hjemme :D

Oii :D spennende. Syns du det går greit å kombinere det med barn? Jeg vil jo gjerne dette og tenker at jeg burde klare å ballansere det med å være hjemme :D

Det går greit. Passer på å jobbe med oppgavene når han har luren sin på formiddag og når han har lagt seg for kvelden:-) de dagene mannen min er hjemme passer jeg på å jobbe litt med det på formiddag også.. Jeg synes det er helt greit. Har en del timer på kvelden etter at lillegutt er i seng. :-)

Det går greit. Passer på å jobbe med oppgavene når han har luren sin på formiddag og når han har lagt seg for kvelden:-) de dagene mannen min er hjemme passer jeg på å jobbe litt med det på formiddag også.. Jeg synes det er helt greit. Har en del timer på kvelden etter at lillegutt er i seng. :-)

Jeg har jo ikke termin før i juli, så vurderer å melde meg på i juni kanskje :)

Jeg tok nett på BI, gikk fint med å være i permisjon hvertfall.

Jeg har vært nettstudent på nki, det ble for vanskelig for meg, jeg hadde ikke selvdisiplin nok. Nå er jeg nettstudent på høyskolen, er snart ferdig med fire av fem år på lærerutdanningen, og er superfornøyd. Studerte sist permisjon, men denne gangen tar jeg perm fra studiene også, for jeg syns det ble litt mye stress. Men det er absolutt gjennomførbart om man ønsker det! :-) Lykke til! :-)

Jeg har gjort det :D er på. Mitt tredje nettstudie nå hos NKI og det er virkelig til å anbefale altså :D passet helt perfekt for meg når tulla var baby :D

Back
Topp