nettstudier

Fatima_a_89

Forelsket i forumet
noen av dere som har erfaring med det? hvordan synes dere det var/er?  går/gikk det greit å ha en ekstra jobb ved siden av? hvordan var det med økonomisk støtte?

takker på forhånd for svar [:)]

Jeg driver med det nå... Utdanner meg til Interiør Konsulent via NKI. Jævla slit, om jeg må si det! Hehe... Men, det er bare fordi jeg ikke eier selvdisiplin, og er en dumming når det kommer til matte.. Var vanskeligere enn jeg trodde, for å si det sånn,p

Jeg fikk det dekt av NAV. Hadde aldri hatt råd til det ellers!!

Fordelene med å studere slik er at alt kan gjøres i et eget tempo, det er lite stress sånn. Pluss at man får god oppfølging fra skolen via nettet.. Jeg vil anbefalle det, i forhold til å gå på vanelig skole/kveldskole, så er det helt genialt! Men nå er jeg meget skolelei, og har alltid synes at det har vært mest greit å finne ut av ting på egenhånd...

Hva har du lyst til å studere?[:)]

Har aldri studert på nettet, så har lite å bidra med der, men ho som er modellen til NKI er kusina mi [8D] hehe, er jo i alle blader og på tv hele tiden for øyeblikket [:D] så fikk jeg sagt det og [8D]

Jeg tok grunnmedisin på nett. Gikk helt ok. Vi dro til oslo og tok eksamen 3 ganger og hadde en samling med forsøk o.l.
Synes det er en grei måte å studere på, du kan gjøre ting i eget tempo og få hjelp til det du sliter med. Personlig så liker jeg best å studere for meg selv. Sliter med forelesninger og klassetimer..

Hva vil du studere da?

Jeg jobbet fullt ved siden av btw. Og studiet var heltids. Betalte det selv, fordi jeg hadde så mye studielån fra før av.. 

Back
Topp