NETTSTUDIER.. Erfaring?? *Samme som generell*

gulen

Forumet er livet
Noen som har prøvd, og har erfaring fra dette??
 
Jeg har drevet å sett litt på "Reiseliv" på NKI, og luuuuuurer på om jeg skal hoppe på der.
Men, er det mulig å få jobb, innen for reiselivsbransjen etter endt modul montro?!?!??[8|] 
 
Er jo en ypperlig sjanse for meg å få meg inn i noe annet enn barnehage og arbeid med barn, som jeg har jobbet med i maaaaange år. Nå når jeg har en liten en og er i permisjon.[8|]
 
Men, så koster det jo en del penger, så jeg må liksom vite det er noe å hente, før jeg evt skal betale 20 000kr på det ?!?!?![8|]
 
 
Erfaringer???? Råd? Tips??[8|]
 
 
 
 
Spurte sambo i går om han trodde jeg ville klare et nettstudie, og han ristet raskt på hodet[:(] Faens kødd sier jeg !! Ikke snakk om å støtte, eller å hjelpe å motivere. Spesieeelt siden han vet at jeg ikke trives med det jeg jobber med, og aldri har ønsket å drive med det[X(]
 
Jeg har tatt barnehage assistent gjennem NKI og var veldig fornøyd. Men fikk det betalt av jobben, mot å binde meg. 20.000 er jo mange penger.
Men selve opplegget ved NKI likte jeg veldig godt..
 
ORIGINAL: juligutt

Har en bekjent som tok spesialpedagogikk og hun var IKKE fornøyd og advarer meg å ta de studiene...Mulig hun var max uheldig, men hun fikk aldri studieveilederen som de ble lovet...og hun synes det var tungt å lese på egenhånd, bedre på skolen.. jeg vet ikke.. jeg vurderer å ta spesialpedagogikk via der, men usikker!

 
 
Begynner så smått å innse at muligheten min til å gå på skole de neste maaaaaange årene fremover er laaaaave[>:] Baby og lån, gjør at jeg ikke kan slutte å jobbe liksom[8|]
 
 
fleeeereee???[8|]
 
Har tatt to år med helseledelse på nettstudier, men det var BI. Ok opplegg, men det legges opp til endel lesing osv på egenhånd. Vi hadde imidlertid innsendingsoppgaver som bidro til at vi jobbet jevnt og trutt... Vi hadde også studieleder som jobbet veldig for å få studentene til å være aktive i kollokviegrupper og i debatter rundt ulike temaer...

Tok disse årene mens jeg jobbet 100%. Det gikk veldig greit det! Hvis du ønsker å studere, synes jeg at dette var en veldig bra måte å studere på. Fungerte bra for meg! [:)]
 
Har tatt to år med helseledelse på nettstudier, men det var BI. Ok opplegg, men det legges opp til endel lesing osv på egenhånd. Vi hadde imidlertid innsendingsoppgaver som bidro til at vi jobbet jevnt og trutt... Vi hadde også studieleder som jobbet veldig for å få studentene til å være aktive i kollokviegrupper og i debatter rundt ulike temaer... Tok disse årene mens jeg jobbet 100%. Det gikk veldig greit det! Hvis du ønsker å studere, synes jeg at dette var en veldig bra måte å studere på. Fungerte bra for meg! [:)]

Hadde du barn også, når du jobbet 100% og studerte ved siden av?
 
Studerer økonomi 50% ,jobber fulltid ++ (har 2 jobber), med ei lita ei på 5 år :) Syns det går greit men kjeder meg jo ALDRI. Blir jo husarbeid, matlaging og handlig ja alt annet som hører med i tillegg.. Jobber som regel fra halv 8 - halv 4 hver dag + 2 - 3 kvelder på ekstrajobben pluss helg innimellom. Vesla legger seg kl 7 om kvelden og da studerer jeg hver kveld frem til 22 / 23 :)
 
Jeg begynner på lærerutdanningen nå i høst:) via høgskolen i telemark. De har en del nettstudier som ikke koster så mye:)
 
Back
Topp