Nettsider for gravidklær

Skimamma

Blir kjent med forumet
Hei,

Hvem andre enn hm og zalondo selger gravidklær til en ok pris? Jeg har lyst til p bestille noen kjoler til jul.
 
Jeg skal bare bruke en luftig kjole, som har plass til mage. Blir ikke gravid kjole. Bruker de stort sett om sommeren
 
Mange nettbutikker som selger babyklær har også mammaklær/ammeklær.

Merker som Boob, mamalicicious, carriwell (kanskje mest undertøy)
 

Bonprix kan være helt grusom ift returer. Holdt på en mnd nå for å få ordnet retur på en regnjakke for gravide som ikke holdt ute vann/regn. Jakken er sendt i retur og de fortsetter å sende inkassovarsler og purringer med renter og gebyrer på tross av at sporingslenke viser den er mottat hos de... Ser ut som jeg ender opp med å betale 700 kr for en jakke de har fått i retur.

ANBEFALES VIRKELIG IKKE Å HANDLE DER
 
Bonprix kan være helt grusom ift returer. Holdt på en mnd nå for å få ordnet retur på en regnjakke for gravide som ikke holdt ute vann/regn. Jakken er sendt i retur og de fortsetter å sende inkassovarsler og purringer med renter og gebyrer på tross av at sporingslenke viser den er mottat hos de... Ser ut som jeg ender opp med å betale 700 kr for en jakke de har fått i retur.

ANBEFALES VIRKELIG IKKE Å HANDLE DER

Sendte en hel pakke med mammaklær i retur i sommer da jeg bommet helt på mine egne størrelser. Ikke opplevd noe tull eller purring så langt.
Kjipt det skal være sånn da.
 
Sendte en hel pakke med mammaklær i retur i sommer da jeg bommet helt på mine egne størrelser. Ikke opplevd noe tull eller purring så langt.
Kjipt det skal være sånn da.

Ja veldig dumt det er sånn. Ble overrasket når jeg søkte opp erfaringer med bon prix i ettertid og så en hel haug med samme opplevelse.

Bra det gikk bra hos deg:D
 
Jeg liker mamalicious godt :happy: forrige gang jeg var gravid kjøpe jeg faktisk en helt vanlig kjole med stretch til jul, den var fra cubus tror jeg. Kan også anbefale å ta en tur på finn, mye fint mammatøy der til en billig penge. Jeg kjøpte en stor pakke med klær til under 1000 kr, det er nok til hele graviditeten :happy:
 
Har handlet litt på Asos - synes de har et godt utvalg i gravidbukser og er veldig fornøyd med de jeg har bestilt!
 
Back
Topp